מותג מוצרי החשמל TEKA, הוא הראשון והיחיד בעולם שמציע ללקוחותיו חוויית התנסות מקורית וחדשנית בחנויות הרשת בישראל. הלקוחות, מוזמנים להגיע לאולם ולהתנסות בכל אחד מהמוצרים הנמכרים. כך, למשל, הלקוחות יכולים להתנסות בבישול כדי להתרשם מעוצמת האינדוקציה, להכניס מוצרים למקרר ולמקפיא, לבחון את עוצמת ונוחות הברזים ועוד.
המטרה – ליצור אצל הצרכנים חוויית משתמש ייחודית, שתאפשר להם לא רק לדמיין אלא גם לדעת, כיצד המוצרים השונים עובדים, ואיך הם יכולים להראות בפועל במטבח הביתי שלהם. "חנות החוויה" הזו היא למעשה תוצר של הגירת הצרכנים מקניות בחנויות המסורתיות, לקניות דרך המסך והקונספט הייחודי הוא התשובה לכך.
"כשהפכנו את כלל המכשירים לפעילים, העצמנו בקרב הלקוחות את תחושת האמינות, ועוררנו רצון לחזור לחנות לעיתים תכופות יותר כדי להתנסות מעת לעת במוצרים חדשים, בייחוד בתקופה שהטכנולוגיה מאפשרת לייצר מוצרי חשמל חכמים למטבח שהם כמעט גאדג'ט. בנוסף,קהלי יעד שבעבר חששו ממסכי טאץ', הפעלה בסלייד, אינדוקציה וכו' פתאום מבינים, בזכות ההתנסות, שמדובר בפונקציות שמקלות עליהם תוך כדי בישול. למדנו שזה עושה את העבודה יותר טוב מכל סרט הדגמה, וקל וחומר יותר מכל נייר כתוב ומפרט", אומר אסי ארביב, מבעלי קלינטון-סחר יבואנית המותג.