A-2-Z משיקה חבילת שיווק באינטרנט לחברות היוצאות להציג בתערוכות וכנסים בינלאומיים

חברת A-2-Z לשיווק בינלאומי באינטרנט, משיקה חבילת שיווק לחברות אשר מציגות בתערוכות וכנסים בינלאומיים, ומעוניינות להשיג חשיפה מקסימלית לקראת התערוכה ולאחריה. חבילת השיווק מתבססת על מתודולוגיית A2Z לשיווק באינטרנט, אשר כוללת מגוון רחב של אמצעי שיווק אינטרנטיים, הממוקדים לקהל היעד הפוטנציאלי של החברה.



חבילת השיווק שמציעה A-2-Z כוללת את אפיקי הפעולה הנדרשים על מנת להשיג חשיפה מקסימלית, ביניהם: ניתוח פעילות קהל היעד באינטרנט, בניית דף אינטרנט ממוקד באתר החברה המספק אינפורמציה חשובה למבקר באתר ושיווק מבוסס מנועי חיפוש שונים שמטרתו להשיג תנועה לאתר של קהל יעד ממוקד. אפיק מתקדם נוסף הוא שיווק מבוסס URL (כתובת אינטרנט), שנועד להגיע לקהל היעד המגיע לאתרים מובילים בתחום. כמו כן, מופעלים אמצעים מתקדמים נוספים, כאשר כולם ממוקדים לקהל היעד הפוטנציאלי של החברה.



אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z: "הצגה בתערוכות היא אחת מפעולות השיווק החשובות ביותר של כל חברה. החברות משקיעות מאמצים ומשאבים רבים בהכנות לתערוכה וגיבוש התצוגה ולכן חשוב מאוד לנצל את ההזדמנות בצורה המיטבית להבאת לקוחות פוטנציאלים לביתן החברה. A-2-Z זיהתה צורך אצל החברות להביא קהל לקוחות רב ככל האפשר, ומאפשרת להן לעשות זאת באפיק האינטרנטי, באופן ממוקד, יעיל וחסכוני".



"חלק מתפיסת השיווק באינטרנט שהגדרנו נעוצה בכך שהשיווק חייב להיות ממוקד בפנייה לקהל היעד. לשם כך בחבילת השיווק לתערוכות ואירועים, אנו מבצעים שיווק על פי חיתוך גיאוגרפי ולפי תחומי עניין, כך שהפנייה נעשית רק לקהל היעד בעל פוטנציאל לביקור בתערוכה", הוסיף זכאי.



A-2-Zהינה החברה המובילה בישראל לשיווק בינלאומי באינטרנט. החברה ביצעה עשרות קמפיינים ופעילויות שיווקיות באינטרנט לחברות ואירגונים ממגזרים עסקיים שונים הפועלים בזירה הבינלאומית. החברה פועלת על פי מתודולוגיית A-Z לשיווק כולל, על פיה נתפרת לכל אתר או עסק אסטרטגיה אינטרנטית כוללת ותמהיל שיווקי מקיף העונה באופן מדויק על צרכי הלקוח. פעילות החברה כוללת את כל שלבי השיווק: ניתוח הסביבה השיווקית, הכנת התוכנית לשיווק באינטרנט, התאמת האתר לשיווק בינלאומי, פרסום באינטרנט ובמנועי חיפוש, חקר ובחירת מילות מפתח לחיפוש, דיוור מקוון, שיווק ויראלי, יחסי ציבור באינטרנט, ניתוח ROI ועוד. A-2-Z הוקמה ומנוהלת על ידי אלון זכאי, בעל נסיון רב בעולם השיווק המסורתי והאינטרנטי. בין לקוחותיה של A-2-Z: מוסדות ואירגונים כמו המכון הישראלי ליצוא ושיתוף פעולה בינלאומי ומשרדי ממשלה, חברות ציבוריות ופרטיות מהמגזר העסקי, וחברות סטארט-אפ.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים