כנס מטריקס מובייל הראשון: כיצד ניתן להעצים עסקים ולשפר הקשר עם הלקוחות, באמצעות יישומי מובייל?

בכנס המובייל הראשון, שעורכת מטריקס, יוצגו יישומים ארגוניים הפועלים על גבי טלפונים ניידים ומסייעים לייעל תהליכים ארגוניים ולשפר את הקשר עם הלקוחות, תוך הוכחת ROI וחיסכון משמעותי בעלויות.



הכנס ייערך ב- 4 ביוני 2008 בפריים סגול, גן אורנים, 8:30-14:00.



בכנס יציגו, מרצים מובילים וחברות מובילות, פתרונות משלימים לפתרונות של מטריקס, בתחום המובייל. יוני קיש, סמנכ"ל אסטרטגיות במקאן אריקסון יכריז על מותם של ארבעת ה- P ויציג תמהיל שיווק חדש לצרכן הדיגיטלי, המתבסס על תפיסת הערוצים ועל המובייל. דן חן, מנכ"ל תפוז, ידבר על הקשר שבין האינטרנט לסלולר ועל התאמת התוכן לתכונות הטלפון הנייד, גם יניב בן עטיה, CTO, מיקרוסופט ישראל, ימליץ לקחת את הארגון צעד אחד קדימה אל העידן הנייד. במסגרת "מפגשי טעימות" תציג פלאפון את תפיסת המשרד הנייד שמנחה אותה לאחרונה, וחברת סיסטמטיקס תסביר כל מה שרציתם לדעת על זיהוי מיקום בעידן המובייל.



רנית זקצר, CTO, מטריקס, תפתח את חלקה של מטריקס בכנס, בהרצאה מרתקת על מגמות בעולם המובייל, דרכים להעצמת הקשר עם הלקוחות וחזון. ישלים אותה רן רייכברג, מנהל מרכז ההתמחות מידע נייד, מטריקס, עם הצגה של יישומים הפועלים כבר בשטח.



במסגרת הכנס תציג מטריקס לראשונה את ה- Life Compass – מערכת מבוססת מיקום להצלת חיי אדם, פרי פיתוח של החברה. מערכת שנבחרה להיכלל בין 60 המיזמים שישנו את פני המחר, והוצגה בתערוכת מרחבי המחר של וועידת הנשיא.



הכנס מיועד לבכירים בשיווק, בשירות, בתפעול וב – IT ומחייב הרשמה מראש.


לפרטים והרשמה: 03-7330777, www.matrix.co.il/mobile.htm

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח