ב-Adika קטגוריה נוספת לקהל הצעיר הממוקם על התפר שבין קטגוריית הנערות לקטגוריית הילדות – מעתה גם המתבגרות הצעירות בגילאי 10/12 יוכלו לרכוש פריטים אופנתיים במידות וגזרות המותאמות לגילן במחירים נוחים ונגישים.
מאחר ומדובר בקהל יעד כה מובחן וייחודי החליטו ב– Adika לייצר לו תת מותג נפרד עם קולקציה שונה משלAdika , פרזנטורית משלו וחשבון אינסטגרם מופרד משלו שיכיל פניה פרסומית ושפה גרפית ייחודית ורלבנטית לקהל זה ויחד עם זאת טביעת האצבע והגישה הטרנדית שלAdika תישמר גם ב- YOUNG.
7 שנים לאחר הקמת האתר ושלוש שנים לאחר שנרכש ע"י קמעונאית האופנה גולף, Adika אתר שופינג האופנה המוביל בישראל, מכריז היום על כניסתו לפלח שוק צעיר ובועט.
לדברי אורנה אלוביץ, אחראית על פיתוח עסקי ואסטרטגיית מותג" : אנו מביאים בעזרת YOUNG בשורה מרגשת לפלח שוק ייחודי שמשווע לאופנה עדכנית ולא מוצא מענה בשוק היום. הן כבר לא ילדות אך גם לא נשים, יש להן טעם וסטייל מפותח משלהן וכן צרכים אישיים וחברתיים שמחייבים קו אופנה ייחודי, הן יודעות מה הן מחפשות, ובעיקר מבקשות שיבינו שהן כבר לא שייכות למחלקת בגדי ילדים. הן חיות ברשת באינסטגרם וביוטיוב, חשופות לטרנדים וכך מעצבות את טעמן ולמעשה הופכות לפאשניסטות הצעירות. יחד עם זאת אנו לא שוכחים שהן מאוד צעירות בגיל ועל כן YOUNG מציע קולקציה ייחודית ונינוחה וכן פניה תקשורתית שתואמת את גילן ומבחינה בינן לבין לקוחות עדיקה הקיימות"
ב-Adika שמו למטרה לתת מענה לצרכים ולביקוש של חתך ה- in between כחלק מהתפיסה האופנתית השלמה של Adika שלאופנה אין גיל, הבנות הצעירות ימצאו בקטגוריית YOUNG מגוון פריטים בעיצוב טרנדי וגם תואם את גילן ובמחיר ושירות נגיש ונוח כיאה למותג .
YOUNG תהווה קטגוריה נוספת באתר ותכיל כ-100 פריטים אופנתיים, בייסיק, קז'ואל ולאירועים חברתיים. את הפריטים ניתן גם יהיה למצוא בחנות Adika Center חנות הדגל בדיזינגוף סנטר שם תוקדש לקטגוריה קומה שלמה.