מעבדת החדשנות של ורדינון, מקבוצת נעמן גרופ, בראשותה של המעצבת הראשית של הקבוצה, ויקה יוסל, פיתחה קונספט חדשני של מצעים משולבי טכנולוגיה של מציאות רבודה (Augmented Reality), שהופכים את הלילה לקסום במיוחד.
באמצעות אפליקציה Vardinon AR שפיתחה המומחית ליישומי מציאות מדומה ומציאות רבודה, לירון צוקרמן-כנען, מייסדת חברת אדג' טכנולוגיות שיווק, מתעוררים המצעים של ורדינון לחיים ומזמינים את הילדים להיכנס לעולמות המציגים את מערכת השמש,חד קרן ואפילו למסע אסטרונאוטים בחלל. המצעים משלבים חוויה חינוכית עשירה בצבעים והפעלות מאתגרות עם סיפורי ערש שהופכים את הדקות שלפני השינה מ"כורח" לציפייה.
המשחקים גם מתגמלים בנקודות, כדוגמת "אסטרו קראש", מזכה בהנחה לקנייה נוספת באתר ורדינון.
ויקה יוסל, מנהלת חדשנות ועיצוב בנעמן גרופ, מומחית בזיהוי צרכי משתמש, פיתוח פתרונות ייעודיים המשלבים עיצוב ייחודי ופיתוח מקצועי איכותי של אופנת הבית smart homewear, חושפת כיצד נולד "פרויקט גלקסי" של ורדינון ומספרת כי "במסגרת לימודי לתואר שני ביזמות וחדשנות, נוכחתי בפוטנציאל האדיר של שילוב חדשנות טכנולוגית בהיבטים שונים בחיינו ובאופן טבעי אתגר אותי מאוד ליישם את הפיתוחים החדשניים ביותר של המציאות המדומה והמציאות הרבודה בעולם אופנת הבית שבו אני מתמחה. לא רציתי להסתפק בשיפור טכנולוגי נוסף בעיצוב או בייצור אלא ממש לייצר חווית משתמש חדשה וייחודית ללקוחות שמתפנקים במצעים שלנו – קטנים וגדולים כאחד. אני גאה מאוד שיחד עם לירון הצלחנו ליצור מציאות שהיא חלום – עוד לפני שנרדמים וחולמים באמת".
מנכ"ל נעמן גרופ, דודי כהן, מציין כי בפיתוח היישום החדשני והחדרתו לשוק, השקיעה הקבוצה כ-400 אלף ₪. "העובדה שאנחנו מנהלים בנעמן גרופ סטודיו לעיצוב חדשני, יצירתי ועצמאי, אפשרה לנו לרקום את החזון של ויקה להפוך את שעת השכבת הילדים לישון משעה של ויכוחים לשעת איכות אמיתית של כל המשפחה, עם סיפורים לפני השינה על הדובה הגדולה, ליקוט כוכבים, הרכבת חלליות וגם חד קרן מיתולוגי שובב במיוחד ועשיר מאוד בתנועה ובצבע. כמובן שהטכנולוגיה לא באה על חשבון הפינוק והקפדנו להטמיע את יישומי המציאות הרבודה על מצעי כותנה איכותיים בעיצובים עכשווים מדליקים". והוא מוסיף: "בעקבות ההתלהבות שגילו כל המבוגרים שנחשפו לפיתוח הייחודי שלנו כבר בשלב הפיילוט, הוחלט להטמיע את האפליקציה גם במצעי ורדינון למבוגרים. אין לי ספק כי ויקה ולירון יצרו כאן חווית לקוח חדשה לגמרי – בחדר השינה ובאופנת הבית בכלל".
לירון צוקרמן-כנען, מייסדת חברת אדג' טכנולוגיות שיווק, מספרת כי תהליך יישום הרעיון החדשני פותח במשך מספר חודשים על ידי צוות של מפתח משחקים, מעצב ומתכנתים והוא אינו דבר של מה בכך בישראל, מדובר במהלך פורץ דרך המביא עד הילד סיפור ערש חינוכי ששם דגש על ידע וקבלתו באמצעים להם ילדים של היום מורגלים ומתחברים. השילוב בין המצעים לילדים, לבין סיפור לפני השינה וחיבורם למסרים חינוכיים ומהנים באמצעות משחקי מציאות רבודה הוא טבעי ונדרש בפתחה של 2019.