קבוצת שטראוס יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה קטגוריה חדשה לאחר פיתוח של שלוש שנים בתחום המזון הטרי: ארוחות מוכנות.
שוק הארוחות המוכנות הגלובלי במגמת צמיחה מתמשכת וצפוי לצמוח בשנים הבאות ב- 10.6% 2017-2023 CAGR (Allied market research, Ready meals Market by Type, and Distribution Channel: Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2017–2023).
בארץ השוק עדיין בתחילת דרכו, למרות שהצורך בארוחות מוכנות משותף למגוון קהלים רחב וביניהם, צעירים שאין להם "מטבח מבשל", הורים עובדים, שזקוקים לפתרונות ארוחת צהריים עבור הילדים, או ארוחה חמה למקום העבודה. רשת שופרסל נכנסה לקטגוריה בשנת 2016 מתוך זיהוי הפוטנציאל ומתן פתרונות לצרכנים.
יפתח עצמון, מנכ"ל חטיבת מזון טרי: "הצרכן היום מחפש מוצרי מזון ופתרונות טעימים וחוויתיים מבלי לוותר על רכיבים איכותיים ואורח חיים בריא. הצרכן הפחית משמעותית בצריכת בשר ומחפש נוחות לאור אורח החיים העמוס. חטיבת מזון טרי, חטיבת האוכל של שטראוס, דואגת ל שיב לצרכן ולספק לו את הפתרונות אותם הוא צריך באמצעות מגוון רחב של מוצרים. אל המוצרים שלנו מצטרפת היום קטגוריה חדשה של Eat Good , ארוחות מוכנות מצוננות לחימום קצר במיקרוגל. המהלך האסטרטגי מצטרף לפעילות בלתי פוסקת במותגי האוכל בחטיבת מזון טרי, "אחלה" ו"טעם הטבע" כדי להתאים לצרכים המשתנים של האוכלוסייה."
הארוחות פותחו על ידי שף שטראוס, יניב גור אריה, וצוות הפיתוח של חטיבת מזון טרי של שטראוס ובפיקוח תזונאית, כשהייצור מתבצע באמצעות חברת "מבושלת".
בשלב הראשון ההשקה תהיה ברשת שופרסל ובהמשך יכנסו המוצרים גם לרשתות נוספות. בהמשך צפויהEAT GOOD להשיק מוצרים נוספים בסדרה בטעמים ופורמטים חדשים, שירחיבו את הסדרה מבלי לוותר על הטעם ומבלי לוותר על הרכיבים הטובים, בהתאם לדרישות הצרכנים.