גימיקים וגאדג'טים לקידום מכירות

רוצה לצ'פר את לקוחותיך? להגדיל את רווחי החברה? להרחיב את קהל הלקוחות? לשמח את עובדיך ויותר מכל להעצים את החברה?



הגימיקים והגאדג'טים נבראו במיוחד כמענה לסיבות ולמסיבות האלו. המתנות הקטנות, המתוחכמות והמקוריות, הן החותמת של החברה שלך, התזכורת לסביבה שהארגון שלך קיים, ועוד איך קיים.



ראשית כל מהו אותו סלנג רווח: "גימיקים וגאדג'טים"?, מקורו של המונח אינו ידוע אך הוא נקלט היטב ושגור בכל פה. מדובר על אמצעים קטנים שבאופן עקרוני, ממלאים יותר מפונקציה אחת, הראשונה – ישימה, כגון פותחן בקבוקים, מחזיק מפתחות, בעוד שהפונקציה השנייה מטרתה לשפר את ביצועי הראשונה, כלומר להיטיב את פעולת המכשיר הבודד.



להלן מס' דוגמאות: מחזיק מטען לפלאפון נייד, משטחי עכבר משולבים עם תחתית לספל, עכברי מחשב עם עט, מוצרי USB עם מחזיק מפתחות, לייזרים למיניהם, מצית עם פנס, עט מגנטי, פותחן בקבוקים עם פטנט, ריד-לייט {מנורת קריאה} עם תפס וכו'.



חגי ישראל קרבים ואתם צריכים לתת תשר מסורתי לעובדים; שוב תווי קנייה בנאליים? רוצים ליצור תחושת משפחתיות וקרבה בעסק, להתאמץ מעבר לתלושי קנייה בסופר? מתנות מעוצבות ומקוריות הן הפתרון המושלם לחיזוק הקשר עם העובדים ולאווירת החג בעסק.



מתנות מעוצבות, גימיקים וגאד'טים שונים יכולים להפוך את החג הזה לבלתי נשכח, לכזה שינצור אתכם כמנהלים שהעובדים הם כל עולמם. מתנה מקורית שתעלה חיוך על שפתיי העובדים תעניק להם את התחושה שלמנהל אכפת מהם הרבה מעבר ליחסים המקצועיים. מתנה אישית יוצרת קשר מסוים, ייחודי, רגשי בין העובד והמעביד, ונותנת לקשר נופך אישי יותר. גימיק קטן מאפשר למנהל להגיע פעם בשנה לעובד שלא זוכה ליחס מסוג זה בדרך כלל וכך להרוויח עובד נוסף, קשר נוסף. עובדים שטוב להם וחשים כי הם מתוגמלים אישית, יעבדו טוב יותר וינסו לתת את המיטב, למקום שהם חשים כי הוא הבית השני שלהם. על כן, ההשקעה הרבה יותר ממשתלמת, בייחוד כי מדובר בגימיק קטן אשר אינו מצריך מאמץ מחשבתי או הוצאה יקרה למדי ואתם זוכים לחברה מגובשת ורווחית יותר.



החגים המתקרבים מצריכים מכם להרים את שפורפרת הטלפון ללקוחותיכם ולאחל "חג שמח". ברכת חג שמח יכולה להתבטא באופנים שונים לבד מעוד שיחת טלפון טקסית שנשכחת במהרה מזיכרון האנשים. מה למשל? תשומת לב מקורית יותר שתוכיח כי השקעתם מאמץ זמן ומחשבה מעבר לחיוג 10 ספרות כגון גימיק חביב, מתנה מעוצבת ומקורית וכיוב'.



תקופת החגים נחשבת לתקופה הנכונה והטובה ביותר לפתיחת דף חדש, יחסים חדשים, סליחות, ומחילות. במהלך שנת העבודה ייתכן מאוד כי הרווחתם לקוחות חדשים ועם זאת הפסדתם אחרים, החגים הם המועד הטוב ביותר להשיב את אותם לקוחות שאיבדתם במהלך השנה.



בהזדמנות זו, נצלו את המתנות, הגימיקים והגדג'טים, להפוך ולהיות למסע הפרסום של העסק שלכם. הטביעו את שם החברה, את סמליה והלוגו שלה על המוצרים. תהליך הפקת הלוגו על המוצרים קל ופשוט מכפי שאתם חושבים. עלותם זולה מאוד, לא תעלה על 20 ₪, ותנובותיה רבות לאין שיעור.



תהליך רכישת המתנות טרם הגיע החג היא ההחלטה הנבונה ביתר שכן אז המחירים נמוכים יותר וכך תחסכו את לחצי הזמן והעומס ותבטיחו את הגעת המתנות בזמן ואף לפני.



רצוי שהלוגו יהיה רלוונטי לתקופה או לשינויים מיוחדים שחלפו ואפיינו את החברה בשנה הזאת. הישגים מקצועיים או כלכליים ניתן להנציח על מלאי המתנות שתרכשו ללקוחותיכם ועובדי החברה ובני המשפחה שלכם. זהו רעיון מקורי, נפלא ויוצא דופן, המשלב תשומת לב מחממת את הלב, השקעה ניכרת, פרסום ושם טוב לחברה.



מתנות לחג עבור הלקוחות והעובדים הם הגישה החכמה ביותר של מנהל טוב. ארגון טוב נשנען על עובדים מרוצים ולקוחות שבעי רצון. במסגרת השוק התחרותי עליך להמציא את עצמך מחדש בכל יום, ולהסב את תשומת ליבם של הלקוחות אליך באופן שיצדיק זאת. עליך להתחרות עם יריביך העסקיים והדרך הטובה ביותר היא מאמץ ומחשבה נוספת. מענק של מתנה קטנה, גימיק חביב או גאדג'ט, יעשה את העבודה למשך השנה הקרובה.

אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח