רוצה לצ'פר את לקוחותיך? להגדיל את רווחי החברה? להרחיב את קהל הלקוחות? לשמח את עובדיך ויותר מכל להעצים את החברה?
הגימיקים והגאדג'טים נבראו במיוחד כמענה לסיבות ולמסיבות האלו. המתנות הקטנות, המתוחכמות והמקוריות, הן החותמת של החברה שלך, התזכורת לסביבה שהארגון שלך קיים, ועוד איך קיים.
ראשית כל מהו אותו סלנג רווח: "גימיקים וגאדג'טים"?, מקורו של המונח אינו ידוע אך הוא נקלט היטב ושגור בכל פה. מדובר על אמצעים קטנים שבאופן עקרוני, ממלאים יותר מפונקציה אחת, הראשונה – ישימה, כגון פותחן בקבוקים, מחזיק מפתחות, בעוד שהפונקציה השנייה מטרתה לשפר את ביצועי הראשונה, כלומר להיטיב את פעולת המכשיר הבודד.
להלן מס' דוגמאות: מחזיק מטען לפלאפון נייד, משטחי עכבר משולבים עם תחתית לספל, עכברי מחשב עם עט, מוצרי USB עם מחזיק מפתחות, לייזרים למיניהם, מצית עם פנס, עט מגנטי, פותחן בקבוקים עם פטנט, ריד-לייט {מנורת קריאה} עם תפס וכו'.
חגי ישראל קרבים ואתם צריכים לתת תשר מסורתי לעובדים; שוב תווי קנייה בנאליים? רוצים ליצור תחושת משפחתיות וקרבה בעסק, להתאמץ מעבר לתלושי קנייה בסופר? מתנות מעוצבות ומקוריות הן הפתרון המושלם לחיזוק הקשר עם העובדים ולאווירת החג בעסק.
מתנות מעוצבות, גימיקים וגאד'טים שונים יכולים להפוך את החג הזה לבלתי נשכח, לכזה שינצור אתכם כמנהלים שהעובדים הם כל עולמם. מתנה מקורית שתעלה חיוך על שפתיי העובדים תעניק להם את התחושה שלמנהל אכפת מהם הרבה מעבר ליחסים המקצועיים. מתנה אישית יוצרת קשר מסוים, ייחודי, רגשי בין העובד והמעביד, ונותנת לקשר נופך אישי יותר. גימיק קטן מאפשר למנהל להגיע פעם בשנה לעובד שלא זוכה ליחס מסוג זה בדרך כלל וכך להרוויח עובד נוסף, קשר נוסף. עובדים שטוב להם וחשים כי הם מתוגמלים אישית, יעבדו טוב יותר וינסו לתת את המיטב, למקום שהם חשים כי הוא הבית השני שלהם. על כן, ההשקעה הרבה יותר ממשתלמת, בייחוד כי מדובר בגימיק קטן אשר אינו מצריך מאמץ מחשבתי או הוצאה יקרה למדי ואתם זוכים לחברה מגובשת ורווחית יותר.
החגים המתקרבים מצריכים מכם להרים את שפורפרת הטלפון ללקוחותיכם ולאחל "חג שמח". ברכת חג שמח יכולה להתבטא באופנים שונים לבד מעוד שיחת טלפון טקסית שנשכחת במהרה מזיכרון האנשים. מה למשל? תשומת לב מקורית יותר שתוכיח כי השקעתם מאמץ זמן ומחשבה מעבר לחיוג 10 ספרות כגון גימיק חביב, מתנה מעוצבת ומקורית וכיוב'.
תקופת החגים נחשבת לתקופה הנכונה והטובה ביותר לפתיחת דף חדש, יחסים חדשים, סליחות, ומחילות. במהלך שנת העבודה ייתכן מאוד כי הרווחתם לקוחות חדשים ועם זאת הפסדתם אחרים, החגים הם המועד הטוב ביותר להשיב את אותם לקוחות שאיבדתם במהלך השנה.
בהזדמנות זו, נצלו את המתנות, הגימיקים והגדג'טים, להפוך ולהיות למסע הפרסום של העסק שלכם. הטביעו את שם החברה, את סמליה והלוגו שלה על המוצרים. תהליך הפקת הלוגו על המוצרים קל ופשוט מכפי שאתם חושבים. עלותם זולה מאוד, לא תעלה על 20 ₪, ותנובותיה רבות לאין שיעור.
תהליך רכישת המתנות טרם הגיע החג היא ההחלטה הנבונה ביתר שכן אז המחירים נמוכים יותר וכך תחסכו את לחצי הזמן והעומס ותבטיחו את הגעת המתנות בזמן ואף לפני.
רצוי שהלוגו יהיה רלוונטי לתקופה או לשינויים מיוחדים שחלפו ואפיינו את החברה בשנה הזאת. הישגים מקצועיים או כלכליים ניתן להנציח על מלאי המתנות שתרכשו ללקוחותיכם ועובדי החברה ובני המשפחה שלכם. זהו רעיון מקורי, נפלא ויוצא דופן, המשלב תשומת לב מחממת את הלב, השקעה ניכרת, פרסום ושם טוב לחברה.
מתנות לחג עבור הלקוחות והעובדים הם הגישה החכמה ביותר של מנהל טוב. ארגון טוב נשנען על עובדים מרוצים ולקוחות שבעי רצון. במסגרת השוק התחרותי עליך להמציא את עצמך מחדש בכל יום, ולהסב את תשומת ליבם של הלקוחות אליך באופן שיצדיק זאת. עליך להתחרות עם יריביך העסקיים והדרך הטובה ביותר היא מאמץ ומחשבה נוספת. מענק של מתנה קטנה, גימיק חביב או גאדג'ט, יעשה את העבודה למשך השנה הקרובה.