מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ- 3.5 מליון ₪.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, קולנוע, עיתונות ושלטי חוצות , ויושק תחת הסיסמא: Perfection has its Price.
לבירת הפרימיום סטלה ארטואה כללים ברורים למזיגה והגשה נכונה. הסרטון, באורך של 60 שניות, צולם בחו"ל ומתאר את ניסיונותיו של ברמן ברכבת למזוג, בצורה מושלמת, את הבירה סטלה ארטואה עבור הלקוח. סרטון זה הינו הסרטון הייחודי של המותג שעלה בברייק הזהב בגמר כוכב נולד 2005.
הסרטים של סטלה ארטואה בעולם ידועים כארוכים במיוחד, ומשדרים איכות מקורית ויוצאת דופן. הקמפיין החדש מחדד את ערכי מותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמא "לשלמות יש מחיר".
אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "סטלה ארטואה הינה מותג בירה מהמובילים בעולם: הצלחתו הגדולה מתרכזת בעיקר באירופה ושיאה באנגליה שם הוא מספר אחת במכירות.
מטרת מבשלות בירה ישראל, למצב את סטלה ארטואה כבירת הלאגר היוקרתית ביותר בישראל, ולהגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים.
המותג סטלה ארטואה מייצר סרטים המתארים בצורה הטובה ביותר את מהות 'לשלמות יש מחיר', והדבר בא לידי ביטוי גם באורך הסרט. הקמפיין החדש מתאים למהלך השיווקי של סטלה ארטואה בחו"ל, וממצבה כבירה יוקרתית ואיכותית".
נירית מיטל, מנהלת מותג סטלה ארטואה: "סטלה ארטואה נמנית בין הבירות הנמכרות ביותר בעולם. לא מדובר במותג בירה פשוט, אלא בבירה פרימיום, שתהליך הכנתה סודי ומורכב. הקמפיין מדגיש את איכות הבירה, עקרונות המזיגה המושלמת ואת צביונה השונה ממותגי הבירה האחרים."
סטלה ארטואה היא בירת פרימיום, בעלת טעם וצביון מיוחד, שניתן לזיהוי בקלות. בשנת 2004 היתה לבירה הנמכרת ביותר באנגליה לשנת 2004, והחמישית במכירות עולמיות.
שוק בירות סופר פרימיום בישראל נמצא בתנופה אדירה בתקופה האחרונה. בשנת 2004, חל גידול של 25% במכירות בירות סופר פרימיום.