אל על משיקה שירות מענה ללקוחות באמצעות ה- WhatsApp

חברת אל על הודיעה על השקת שירות חדשני, צ'טבוט היברידי, המשלב בין יכולות בינה מלאכותית לשיחה אל מול נציג אנושי. השירות מאפשר מענה אוטומטי ללקוחות החברה בנושאים שונים ומגוונים, דרך ערוצי ה-SMS, ה-Facebook Messenger וכעת גם ב-WhatsApp.



השירות החדש, המבוסס על הטכנולוגיה פורצת הדרך של הסטארט אפ הישראלי Service Friend, צפוי להיטמע בחברה באופן הדרגתי. השירות יאפשר ללקוחות החברה להעלות שאלות דרך הצ'טבוט בערוצים השונים ולקבל מענה מקיף ומהיר, מכל מקום בעולם, באותה נוחות ופשטות המוכרת לכולנו מהתכתבות יום יומית שנעשית במסגרת משפחתית או בין חברים.



סמנכ"ל לקוחות ושירות אמיר רוגובסקי: "השירות שאנו מציעים דרך ה- Messenger, SMS ועכשיו גם ב- WhatsApp, הינו חלק מן המאמצים שאנו עושים בכל הגזרות שלנו בכדי להוביל בשירות, לספק זמינות גבוהה ללקוחותינו ולאפשר ללקוחותינו גישה נוחה


ופשוטה לתקשורת מכל מקום בעולם".



סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ:"התנענו תהליך שיביא את אל על לחזית הטכנולוגיה ותאפשר לה להעניק חווית לקוח מצוינת באמצעות מינוף הדיגיטל. אני גאה מאוד להיות בין החברות הראשונות בארץ ובעולם, המשיקות שירות של בוט המשולב עם נציג אנושי, דבר שיספק מענה מצוין לקהל לקוחותינו בישראל שרבים מהם משתמשים ב- Whatsapp מדי יום".

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף