רשת טיב טעם חוגגת את סוף השנה האזרחית עם קמ פיין תחת הסלוגן: "טיב טעם החופש לחגוג!". המדבר על החופש לבחור איזה חג לחגוג. חנוכה? כריסמס? נובי גוד? לא משנה מה אתם חוגגים, בטיב טעם מקבלים את כולם ללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר. הקמפיין יעלה בתאריך ה- 18.12.18 .
הקמפיין משלב את רוח חג החנוכה עם הדלקת נרות וסופגניות, עם הכריסמיס והנוביגוד בדמותו של סנטה קלאוס החביב, שיגלם כוכב הרשת אבירם כרמלי, האיש בעל אלף התחפושות וביחד עם העוזר שלו אלעד צפני (כוכב האח הגדול) ויחד עם צמד האיילים הם חורשים את רחובות העיר תל אביב ומפיצים את הבשורה לציבור הרחב… החופש לחגוג!
הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויעלה באתרי האינטרנט המובילים, וברשתות החברתיות. בעלות הנאמדת בכ- 500,000 אלף ₪ .
הקמפיין נועד להעלות את המודעות ליהנות מחופש הבחירה של כל אחד לחיות את חייו על פי אמונותיו ללא הבדל דת, גזע ומין . טיב טעם מבססת את היותה רשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו, היא מבקשת להזכיר, לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה.
עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "כרשת מזון מובילה בתחום הקולינארי טיב טעם הינו שם נרדף למוצרי מזון איכותיים ומגוון מוצרים ייחודי, מהארץ והעולם, שלא קיים ברשתות האחרות. עם סיומה של שנת 2018 אנו שמחים להציע לקהל לקוחותינו, את חופש הבחירה והחגיגה. וכאמור, את חוויית טיב טעם שהוא מכיר ואוהב –מגוון ייחודי של מוצרים מכל העולם, חוויה קולינרית לבלוטות הטעם והריח שרק טיב טעם יודעת לספק, ושעות פתיחה מסביב לשעון, הזמנה באמצעות אתר המכירות און ליין גם בשבת.