קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי, משיקה בימים אלו אתר E-COMMERCE חדש, המאפשר רכישת מכונית ישירות מהנייד או מהמחשב, בתהליך נוח, מהיר וידידותי לצרכן; מבלי לצאת מהבית כלל. דרך פלטפורמה זו, לקוחות מותגי קרסו, יוכלו להתרשם ממגוון הדגמים, האביזרים, הצבעים ולבצע פעולות רכישה שונות. בתום תהליך הקנייה באתר, נציג מכירות יגיע עד לבית הלקוח וישלים את העסקה בצורה פשוטה ומהירה.
מהלך ייחודי זה, הופך את קבוצת קרסו מוטורס, לאחת מיבואניות הרכב הראשונות בישראל שמשיקות אתר E-COMMERCE ייעודי, כאשר אפילו את הרכב החשמלי החדש של רנו, ה- RENAULT ZOE, ניתן להזמין באתר.
השקת אתר ה-E-COMMERCE, מתווסף למגוון פעילויות ומהלכים מתקדמים הנעשים בקרסו מוטורס בשנה האחרונה, כחלק מטרנספורמציה דיגיטלית רחבת היקף, אשר במסגרתה מעניקה ללקוחות הקבוצה חוויה פרסונאלית ייחודית, חדשנית ואחרת. קרסו מוטורס מגדירה מחדש את כללי המשחק ונותנת מענה לצרכנים בזמן אמת.
לדברי סמנכ"לית השיווק של קבוצת קרסו מוטורס, שרית רדין: "העידן הדיגיטלי יצר זירה צרכנית חדשה עם דור צרכנים, המצפים לחוויה מותאמת ומידית לאורך כל נקודות המגע עמם. מבחינתנו תופעת הקניות בזירה הדיגיטלית שרק מתעצמת עם הזמן, מהווה הזדמנות ליצירת קשר שונה עם הצרכן ושדרוג חוויית הקנייה במסע הדיגיטלי שלו. אימוץ פלטפורמות חדשות, כדוגמת אתר E-COMMERC, מאפשרת לנו למנף פתרונות טכנולוגיים לטובת ייעול ושדרוג תהליכי השיווק והמכירה."
טליה שינדלר סמנכ"לית ה IT של קרסו מוטורס: "פיתוח פלטפורמת האיקומרס למכירת רכב חדש הוא צעד ראשון למגוון כלים אשר יוגשו ללקוחותינו בעתיד הקרוב, ומהווה נדבך חשוב במסע הלקוח. לאחר פיילוט מוצלח באתר מותג דאצ'יה, הרחבנו את הפעילות גם לניסאן ובימים אלה לרנו יחד עם השקת הרנו ZOE. הפלטפורמה פותחה כ WHITE LABLE אשר יכולה לשמש את כל המותגים, יחד עם "חברת LAYER", ועובדת בממשק מלא אונליין מול מערכות הארגון."