הבוקר הופץ סרטון המשך לוידאו הויראלי של שיר אלמליח בו היא מספרת על מותג הבושם wood. את הקמפיין הובילה סוכנות הייצוג והתוכן BOLD בניהולו של נדב לוי, שם מספרים כי הכל נעשה ב תקציב הפקה מינימלי שכיסה עלות 2 כוסות קפה, צלחת עוגיות ובקבוק מים מינרלים.
הסרטון מסתכם ב״יאללה יש לנו את זה.. קאט״.בוידאו הראשון, אשר הופץ אמש למדורי הרכילות רואים את שיר אלמליח מפגינה יכולות משחק בשיחת בנות:
״אני מה זה מתגעגעת.. אני לא יודעת מה קורה לי… יש לי פרפרים. לא קרה לי הרבה זמן. הוא צריך להגיע אליי לסילבסטר מחר. הוא נוחת מקנדה. ונצא… ״
הסרטון נעצר כאן והשאיר את המדורים מסוקרנים לגבי זוגיות חדשה של שיר אלמליח שיצאו למתקפה להביא ״פרטים ראשונים״. חלקם לא המתינו ואף הפיצו את הסרטון כמו שהוא.
בוידאו השני אומרת אלמליח על הבושם: ״שם קצת מוזר. לא יודעת מה אני אמא שלו?״ ובו חושפת את הבושם לראשונה מוציאה מאריזתו ומתבשמת.
ֿנדב לוי מנכ״ל ובעלים של סוכנות התוכן BOLD אשר הובילה את הקמפיין: ״אנחנו פותחים את שנת 2019, המסתמנת כשנה בה המונח ׳התוכן הוא המלך׳ לא יכול להישאר במגירה.
הצרכן מריח פרסומת מקילומטרים, מבריקה ככל שתהיה. ובזמן שהעיתונות מצטמצת תפקידנו ליצור מהלכי תוכן שתואמים אג׳נדה עיתונאית כזו או אחרת וייכנסו למדורים ללא מעורבות המחלקות המסחריות. אני שמח שיש לנו לקוח אמיץ כמ ו ׳לילית קוסמטיקה׳ ומותג הבישום DSQUARED2 שזורם עם הרעיונות המשוגעים שלנו פעם אחר פעם. אנחנו נרגשים לפתוח כך את השנה ומבטיחים להמשיך להיות חתומים על הרבה מהלכי תוכן מרעישים.