חברת twenty7 וכללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל, הודיעו על השלמת פיתוח צ'אט ייעודי עבור מטופלים חירשים וכבדי השמיעה. פיתוח השירות והוספתו לשירותים הקיימים לכבדי שמיעה היא חלק מהמגמה להנגשה ומתן מענה לאוכלוסיות מיוחדות, באמצעות צ'אט אנושי.
המערכת החדשה מאפשרת למטופלים פנייה למוקד 24 שעות ביממה באמצעות צ'ט אוטומטי או לחילופין לקבלת מענה מנציג אנושי בין השעות ימי א' עד ה' בשעות 9:00 עד 17:00. בין השירותים שניתן לקבל בפלפטורמה החדשה – זימון ועדכון תורים, בירור מידע כללי, הצטרפות להרשאות ותשלומי חוב, ללא המתנה.
לדברי נילי סמברג, מנהלת מחלקת מוקדים בכללית:" כללית פועלת כל העת להנגשת והתאמת שירותים כלל האוכלוסיות אותן אנו משרתים. הפלטפורמה החדשה פתוחה לכלל מבוטחינו, ובמיוחד כבדי השמיעה והחירשים, ומאפשרת קבלת שירות מהיר ומיידי. המערכת שפעלה כפיילוט בשבועות האחרונים, זוכה לתשבוחות ואנו שמחים מאוד לפתוח ערוץ תקשורת נוסף ללקוחותינו".
לדברי יניב כהן, מנכ"ל 7twenty: "פיתוח המערכת נעשה בליווי צמוד עם צוותים מקצועיים ב'כללית', ומתוך רצון להרחיב את דרכי התקשורת עם לקוחותיה. אנו גאים לקחת חלק בפרויקט חשוב זה".