DOMO נרכשה על ידי חברת מילניום מרקטינג יבואנית "ארקוסטיל"

חברת מילניום מרקטינג, היבואנית הבלעדית של מותגים בהם ARCOSTEEL ומפעילת רשת החנויות "ארקוסטיל קיטצ'ן" בניהולם של האחים שלמה ודני זיגרייך, חתמה על הסכם עם "קבוצת טיב טעם" לפיו הבעלות והניהול של רשת DOMO תעבור לידיה החל מה- 1.2.19.



רשת DOMO כוללת שתי חנויות עצמאיות בקניון רמת אביב בתל אביב ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, שבע חנויות DOMO הנמצאות בתוך סניפי טיב טעם בנתניה, רמת החייל, ראשון לציון, רחובות, אשדוד, אשקלון ובאר שבע. וכן את מחלקות כלי הבית ב- 12 סניפי טיב טעם נוספים ומחלקות חדשות אשר צפויות להיפתח. המעדניות הפועלות בחנויות DOMO בקניון רמת אביב ושבעת הכוכבים ייסגרו על מנת לאפשר לחברת מילניום מרקטינג להתמקד בתחום הפעילות בו היא חזקה.



חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ARCOSTEEL, משווקת את כל הציוד והכלים לשף הפרטי והמקצועי. החברה, הנחשבת למובילה בתחום התרחבה, עם השנים, לקטגוריות שונות: שוק ועדי העובדים ומתנות לחג, אספקת כלי מטבח למשרד הביטחון וצה"ל, שיווק לרשתות בתי המלון המובילים בארץ. פרסה את רשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן הכוללת 12 חנויות ומוכרת לכ-1000 נקודות מכירה שונות בכל הארץ. שיתוף פעולה בין לאומי עם קבוצה של 5 חברות ממדינות שונות, הפריסה והכוח מול היצרנים בחו"ל אפשרו למילניום מרקטינג להוזיל מחירים מבלי לפגוע באיכויות.



לדברי שלמה זיגרייך, מבעלי מילניום מרקטינג: "נקרתה בידינו הזדמנות עסקית לפריסה מיידית ב-21 נקודות מכירה נוספות. הזדמנות זו מאפשרת לנו לתת במה למגוון המותגים והמוצרים הרחב של חברת מילניום מרקטינג ושל המותג ארקוסטיל, הרחבת קטגוריית הפרימיום של החברה בתחום האירוח והבישול. ניתנה לנו אפשרות לממש את החזון שלנו ב'בחירת השפים אצלך במטבח' ולהנגיש את המוצרים המקצועיים של ארקוסטיל גם בתוך רשת "טיב טעם" המזוהה עם מגוון מוצרים איכותי וחווית קנייה ייחודית. אנו מודים על החיבור האסטרטגי עם קבוצת טיב טעם".



זיגרייך מוסיף ומציין כי: "דומו תמשיך להיות רשת הדגל של הקולינריה המקצועית ובנוסף, אנו מתכננים שיתופי פעולה עם ספקים קיימים של רשת דומו כמו גם שילוב של מגוון המותגים של מילניום ומותגים בין לאומיים נוספים שטרם שווקו בישראל ושייכנסו לתמהיל".
מילניום מרקטינג קיבלה לאחרונה את הזיכיון המוסדי הבלעדי של
,VILLEROY & BOCHחברת הסופר פרימיום העולמית למוצרי פורצלן לאירוח.



זיגרייך מוסיף "מדובר במהלך עסקי שיגדיל באופן משמעותי את רצפת המכירה הבלעדית העומדת לרשותנו בפריסה ארצית טובה יותר, כך גם את יכולות הרכש, השיווק והמכירה וכל זאת מבלי לפגוע בלקוחותינו הקיימים. סניפי רשת דומו לא יצומצמו ואנו נשקול פתיחת סניפים נוספים. דומו תמשיך להתנהל כמותג נפרד ולא תמוזג לרשת ארקוסטיל קיטצ'ן".



רשת DOMO נוסדה בשנת 2005 ונרכשה בשנת 2012 ע"י קבוצת טיב טעם, פועלת בשני קונספטים – חנויות עצמאיות וחנויות בתוך סניפי "טיב טעם" לצד המעדניות שכאמור יסגרו מעתה. יצוין כי מוצרי מזון יבשים כמו פסטות פרימיום, יינות ושמני זית – ימשיכו להימכר.



את מילניום מרקטינג ייצגו בעסקה עו"ד שירי לינד וענת רגב ממשרד פירון, את טיב טעם ייצג בעסקה עו"ד תומר אלטמן ממשרד SHG.


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג
הסרת שיער