קבוצת "למטייל" ממשיכה להתרחב ופותחת שני סניפים חדשים: האחד בגלובוס סנטר באשקלון (200 מ"ר) והשני סניף עודפים ביג בקריות (150 מ"ר).
סניפי "למטייל" החדשים מאוישים באנשי צוות, מטיילים בעצמם, אשר עברו תהליך הכשרה מקצועי, קפדני ולא מתפשר ויעמדו לרשות המבקרים בסניפים. כל אחד מהסניפים מציע מגוון ענק של פריטים ממיטב היצרנים והמותגים, אשר יהפכו את הטיול לחוויה: החל ממזוודות, תרמילים, שקי שינה, מנשאי מים, אוהלים, ערכות לבישול שטח, נעליים מיוחדות, משקפות, פנסים וציוד קמפינג. הסניפים אף מציעים מחלקה גדולה לביגוד מטיילים, כמו ביגוד חכם וטכנולוגי ייעודי לטיולים ושעות הפנאי.
הסניפים מעמידים לרשות מטיילים שירותים הנדרשים, החל משלב תכנון הטיול וקביעת יעד הטיול, דרך תכנון וארגון הטיול, ועד לשלב ההצטיידות בכל הציוד והביגוד הנדרש (One Stop Shop"). בנוסף ובכדי להעניק למטיילים שירות 360, מציעים סניפי "למטייל" גם ביטוח נסיעות לחו"ל וסים בינלאומי. באמצעות גלישה לאתר האינטרנט של "למטייל" יכולים הנוסעים לתכנן את הטיול, לקבל מידע ולהזמין מלונות, טיסות ועוד.
לדברי יובל לימון, מנכ"ל למטייל": "זה לא סוד שיש משבר עולמי ב-retail במתכונתו הישנה המחייב התמודדות חדשה. מבחינת למטייל כל משבר הוא הזדמנות, כארגון לומד אנו מקבלים את השינויים בברכה. עם פתיחת חנות אי קורמס מושקעת וגדולה באתר "למטייל" אנחנו פותחים סניפים חדשים כאשר כמובן המודל משתנה. שטחים קטנים יותר, מודלים כלכליים חדשים. אם בעבר פתחנו סניפים של לפחות 400 מ"ר, היום אנחנו מצמצמים שטחים. כמותג מוביל אנו יודעים גם שהחנויות שלנו מושכות אנשים למתחמים בהם אנחנו נמצאים ולכן חשוב לנו לתת פתרון גיאוגרפי ארצי.
"למטייל" לאורך כל שנות פעילותה לומדת את השוק ומתקדמת בכל החזיתות החדשות. אנו שמים תמיד את הלקוחות שלנו במרכז, נותנים להם ערכים מוספים בערוצים הפיזיים והדיגיטליים ועוסקים כל העת בחשיבה בנושא עתיד הקמעונאות. לרוכשים ב"למטייל" הן ציוד בחנויות והן שירותי תיירות באמצעות אתרי האינטרנט הגדולים שלנו – אנו מעניקים ערך מוסף בזכות חברות במועדון נאמנות המעניק לחבריו מתנות שלא יכול לקבל בשום מקום אחר. זאת בצד בחירה קפדנית של מוצרינו, דגש על שרות לקוחות ללא פשרות וצוות מוכרים מקצוענים שעובר הכשרה מקיפה, כל אלו במטרה להעניק ללקוח את האפשרות לבחירה הנכונה והטובה ביותר עבור צרכיו. "למטייל" שמחה לאמץ את העתיד ולהעניק ללקוחות שלה חוויה מושלמת בכל הערוצים. היום לקוחות נעים ללא הפרעה בין חוויות מקוונות ולא מקוונות. מחפשים עסקה טובה, בית טוב וערך מוסף. אנחנו ב"למטייל", עושים מאמץ להעניק חוויה וערך בכל הערוצים בהם הלקוח פוגש אותנו- חוויה מותאמת, פרסונלית וכדאית בצורה ברורה והכל-ברוח הזמן".
לדברי ענת לימון, מעצבת החנויות: "כיוון שהחנויות עוברות לפורמטים יותר קטנים, היה חשוב לי להשאיר את החללים גבוהים ופתוחים, על מנת ליצור תחושה של ספייס מרווח ונעים. בעיצוב החנויות נעשה שימוש בהרבה עץ, להענקת תחושת חמימות לצד בטון וברזל, שמחברים אותנו לעולמות של טכנולוגיה ועיצוב, הקיימים גם במוצרים שאנו מציעים. הוספתי נגיעות של צבע כתום המתחבר לצבעי המותג ומאפיין את כל החנויות שלנו וכן תמונות צבעוניות מעולם הטיולים שתלויות בחלל הגבוה".