Fiverr עולה בקמפיין "Connections" לשנת 2019

Fiverr השיקה קמפיין משולב רחב היקף בשם "Connections". הקמפיין בשווי של מיליוני דולרים נוצר בשיתוף סוכנות הקריאטיב Mekanism מסן-פרנסיסקו ומציג את הזהות הוויזואלית של החברה תוך מתן דגש על הרעיון הבסיסי עליו מושתת המותג – שירותי פרילנס איכותיים בלחיצת כפתור.



הקהילה המגוונת של Fiverr מחברת יחד אנשים מ 190 מדינות בעולם, כך שמדי יום, נוצרים מאות אלפי חיבורים חדשים בין בעלי עסקים ועובדי חברות ובין פרילנסרים מקצועיים באמצעות הפלטפורמה. החיבורים הללו מייצרים מגוון רחב של פרויקטים ותוצרים דיגיטליים בקטגוריות עסקיות שונות ומגוונות. הקריאייטיב החדש מציב את Fiverr כצומת המחברת בין צרכים של עסקים ובין הפרילנסרים המספקים את השירות המבוקש ובו בזמן מציג את הרגעים הקסומים של קשר בין שני זרים המתחברים יחד בכדי להוציא את העבודה אל הפועל. אנו פועלים בעולם שבו מצופה מעובדים להיות פרודוקטיביים יותר מאי פעם; המענה ש Fiverr נותנת, מסיר מגבלות וחסמים ומסייע לחסוך זמן וגם כסף.



הקמפיין הרב ערוצי כולל סרטוני פרסומות באורכים שונים, שישודרו במדיות דיגיטליות באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות, בנוסף לקמפיין שילוט חוצות נרחב בערים מרכזיות בארה״ב. הקמפיין יציג את קשת השירותים הרחבה שהפלטפורמה של Fiverr מציעה, וידגיש את היכולת לקבל בקלות מענה לכל צורך בשירות דיגיטלי. אלמנטים של הקמפיין "Connections" יוצגו ב"פייסבוק", "אינסטגרם" ו"יוטיוב". הקמפיין יימשך לאורך כל שנת 2019 ויכלול מגוון אירועים ברחבי העולם ושותפויות בינלאומיות שיתמכו גם הם במסע הפרסום. קמפיין שלטי החוצות החדש, מציג בצילומי סטילס חברי קהילה אמתיים של Fiverr אשר יוצגו בתחנות רכבת מרכזיות, תחנות מוניות ושלטי חוצות בניו יורק, סן פרנסיסקו ושיקגו.



גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק של Fiverr: "המטרה של Fiverr היא לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. זו הסיבה שהקמפיין החדש שלנו מתרכז בסיפורים אמיתיים וחיבורים אותנטיים המתקיימים בפלטפורמה שלנו מדי יום. הקמפיין מציג אינטראקציות וחיבורים של חברי קהילה אמיתיים. אלו האנשים שנמצאים בחוד החנית של השינוי בעולם העבודה, מייצגים את הדרך בה אנשים מכל קצוות העולם מתחברים ועובדים יחד, ובכך מעצימים את Fiverr כשם שחברי הקהילה שלנו תומכים ועוזרים לנו לממש מטרה זו, המשימה של Fiverr היא לתמוך בהם ולחגוג את עשייתם".



דיויד הורביץ, מנהל קריאטיב ראשי Mekanism: "בכל מספר שניות נרכש שירות באמצעות Fiverr. בקמפיין זה רצינו להפגין את הפשטות והקלות שבה לקוח, בעל צורך עסקי, ופרילנסר בעל מיומנות יכולים להתחבר דרך האתר. הרעיון בבסיס החיבורים הללו היווה את ההשראה שלנו לקריאטיב לאורך כל העבודה על הקמפיין".


אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח