מאסטרקארד מותירה את הלוגו ללא השם

מאסטרקארד הכריזה כי היא מסירה את שמה מהלוגו האייקוני בסביבות עבודה נבחרות. המעגלים המשולבים באדום וצהוב, המזוהים כסמל של מאסטרקארד, יעמדו כעת לבדם על פני כרטיסי האשראי, בסימני קבלה במיקומים קמעונאיים בעולם הפיזי ובעולם הדיגיטלי ובפרסומי החסות העיקריים. ככל שנוף הצרכנים והמסחר ממשיך להתפתח, הסמל של מאסטרקארד, מייצג את מאסטרקארד, טוב יותר ממילה אחת. העיצוב המודרני והגמיש יאפשר תצוגת עבודה חלקה בנוף הדיגיטלי.



"התחדשות בעידן הדיגיטלי קוראת לפשטות מודרנית", ציין ראג'ה רג'אמאנאר, מנהל השיווק והתקשורת במאסטרקארד. "עם יותר מ -80% מהאנשים שהכירו את סמל מאסטרקארד באופן אקראי ללא המילה 'mastercard', הרגשנו מוכנים לעשות את הצעד הבא באבולוציית המותג, אנו גאים במורשת העשירה שלנו ונרגשים לראות את המעגלים האייקוניים עומדים לבדם".



המעגלים המשולבים, האדום והצהוב, היו סימן ההיכר של המותג למעלה מ-50 שנה. הם מסמלים את ההבטחה של מאסטרקארד לחבר אנשים לאפשרויות בלתי מוגבלות. המעגלים המזוהים באופן מיידי ומהווים סמל רב עוצמה המאפשר לאנשים להגשים את התשוקות שלהם על ידי הביטחון והאמון כי העסקאות שלהם בטוחות.



"אנחנו חיים בתקופה שבה, אנו מתקשרים יותר ויותר באמצעות אייקונים וסמלים מאשר במילים. מאז הקמתה בשנת 1966 מאסטרקארד מזוהה עם 2 עיגולים משולבים באדום וצהוב, מסר מייקל בירוט שותף ב-Pentagram. "כעת, על ידי מתן האפשרות לסמל לעמוד בכוחות עצמו, מאסטרקארד מצטרפת למועדון העילית של החברות המיוצגות על ידי סמל ולא שם: Apple, Target, Swoosh. שני המעגלים המשולבים של מאסטרקארד תמיד ייצגו את מחויבותם לחיבור בין אנשים. עכשיו, מחויבות זו ניתנת לנוכחות רבה יותר על ידי מעמדה של מאסטרקארד כסמל מותג ".

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף