פינוטק באסטרטגיה שיווקית חדשה ובקמפין בהיקף של כ- 300 אלף דולר

פינוטק המתמחה בהשקת מוצרים חדשים במסחר מקוון ON LINE במט"ח וחוזים צמודים על המדדים יוצאת באסטרטגיה שיווקית חדשה ובקמפין בהיקף של כ- 300 אלף דולר.



השבוע תעלה החברה לראשונה קמפין שיכלול פרסום ברדיו בעיתונות באינטרנט ושטחי פרסום בולטים במשחקי גמר גביע המדינה בכדורסל. החברה בחרה לנהל את הקמפין בעצמה, כולל רכישת המדיה והעסקת אנשי קריאטיב וגרפיקה. סמנכ"ל פינוטק שגיא דורון מוביל את המהלך השיווקי והפרסומי. פינוטק התמודדה על הפרסום במגרש האליפות מול חברות מהמובילות במשק וגברה עליהן. היא רכשה פרסום במגרש הכדורסל שישודר בטלויזיה וצפוי לרייטינג גבוהה במיוחד, בלמעלה מרבע מיליון ₪.







שגיא דורון סמנכ"ל החברה: " המסר המרכזי לקהל המשקעים הנו שבאמצעות פינוטק ניתן להרחיב את סל ההשקעות האישי ולהינות ממגוון רחב של מוצרים ושירותים זמינים, 24 שעות ביממה ללא עמלות, עם יכולת מינוף".


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס