שניידר אלקטריק צפויה להגדיל את תקציב הדיגיטל פי 2.4

בסיכום פעילות הדיגיטל בישראל לשנת 2018 של הסניף הישראלי בחברת שניידר אלקטריק העולמית עולה כי חל גידול ניכר בכול הזרועות של פעילות השיווק הדיגיטלי בחברה – כולל באתר החברה בשפה העברית, ברשתות החברתיות השונות, קמפיינים דיגיטליים, סרטוני וידאו, ועוד. עיקר הפנייה של שניידר אלקטריק הינה למגזר לקוחות ה-B2B, אך חלק מקטלוג המוצרים שלה פונה ישירות ללקוחות הקצה, או לקהלים מקצועיים דוגמת זה של חשמלאים.



במהלך שנת 2018 התבצעו למעלה מ-95 אלף ביקורים באתר האינטרנט של החברה בשפה העברית, לעומת 37.5 אלף ביקורים שנה קודם, גידול של למעלה מ-154% במספר הביקורים באתר. כך לדוגמא, בחודש דצמבר 2018 לבדו היו למעלה מ-15 אלף ביקורים באתר, מספר שיא של כניסות לאתר החברה. בתחום הרשתות החברתיות במהלך 2018 פרסמה החברה 334 פוסטים, שזכו ליותר מ-12 אלף לייקים, 520 תגובות, ו-543 שיתופים. שניידר אלקטריק גם פרסמה במהלך השנה 32 סרטוני וידאו למדיה החברתית – פייסבוק ויוטיוב – שזכו ליותר מ-66 אלף צפיות, זאת בהשוואה ל-6 סרטוני וידאו שפורסמו במהלך 2017. בנוסף, אפליקציית mySchneider הזמינות להורדה לסמארטפונים, ומשמשת קטלוג מוצרים דיגיטלי, וכן מספקת מידע אישי ללקוחות החברה, הורדה כמה מאות פעמים והותקנה אצל משתמשים בשוק הישראלי.



פועל יוצא של הגידול בפעילות הדיגיטל בישראל הוא צפי לגידול פי 2.4 בתקציב השיווק הדיגיטלי במהלך השנה הקרובה, זאת בהשוואה להיקפו של התקציב שבוצע במהלך 2018.



ג'רלדין רוסנטל, מנהלת התקשורת השיווקית בשניידר אלקטריק ישראל, מציינת כי: "אנחנו רואים כי גם במגזר ה-B2B המעבר לדיגיטל נמצא בתאוצה. בעבר הדגש של הפעילות שלנו היה על הכנה של קטלוגים מודפסים, ואילו היום הקטלוגים שלנו עברו כולם למדיה הדיגיטלית, וזמינים באתר החברה או באפליקציית סמרטפון ייעודית. הטרנספורמציה הדיגיטלית נמצאת בעיצומה, והדרך לקיים שיחה עם הלקוח עוברת דרך הסמרטפון, האתר וברשתות החברתיות, באמצעות הנגשה של מידע זמין ועדכני בכול מקום, לכול אחד ובכול זמן. אנחנו רואים את הביקוש הגדל לתכני הדיגיטל שלנו, ומתכוונים לספק ביקוש זה על ידי הגדלה של כמויות התכנים, הנגשת התכנים בפלטפורמות דיגיטליות מגוונות, וביצוע של קמפיינים ממוקדי לקוח."

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח