התאחדות הסטודנטים משיקה אפליקציה לסטודנטים

התאחדות הסטודנטים הארצית משיקה את MOOD האפליקציה הרשמית של הסטודנטים והסטודנטיות בישראל. האפליקציה הוקמה בשותפות קבוצת ההפקות והתוכן הגדולה בישראל בלוסטון; יחד עם קבוצת קרן שכ"ל, מועדון הצרכנות הפיננסי הגדול בישראל שמעניק בין היתר הסדר מימון והלוואות לסטודנטים ללא ריבית ובתנאים אטרקטיביים; נכס – החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א; ואגודות הסטודנטים המקומיות. למייסדי האפליקציה הצטרפו שותפים אסטרטגים כדוגמת Pepper, הבנק הראשון בישראל שכולו במובייל מבית לאומי וקבוצת איסתא. העבודה על האפליקציה ארכה כשנה וחצי והושקעו בפיתוחה כ-5 מיליון ₪.



האפליקציה נבחנה בחודשים האחרונים, על מאות סטודנטים וצפויה להיות מושקת רשמית בקמפוסים ובאוניברסיטאות בראשית הסמסטר האקדמי הקרוב (סמסטר ב').



MOOD הינה פלטפורמה ראשונה ויחידה של סטודנטים, למען סטודנטים, שתהווה ערוץ קשר בין התאחדות הסטודנטים, האגודות והסטודנטים עצמם, ותלווה את הסטודנט 360 מעלות בכל תחומי חייו. האפליקציה תאפשר שיתוף מידע, שירותים, מבצעים ומוצרים, אשר יהפכו את חיי הסטודנטים לנוחים יותר במגוון תחומים. בנוסף, האפליקציה תאפשר מעבר לאתרים ייעודיים, קבלת קוד קופון ואף רכישה ישירה. האפליקציה תכלול חמישה ערוצי תוכן בנושאים החשובים ביותר לסטודנטים: אקדמיה; פיננסים; צרכנות; תרבות וקריירה במקום אחד. האפליקציה תאפשר התאמה אישית בתכנים לכל סטודנט באמצעות שיוך לקמפוס ולמיקום מה שמהווה אפליקציה פרסונאלית ברמות מתקדמות ביותר. בעתיד צפויה האפליקציה להציע הנפקה דיגיטלית של תעודות סטודנט וצפויה לכלול גם מערכת שעות וציונים.


פיננסיים- מלגות לימודים, הלוואות, הסדרי מימון וביטוחים ייעודיים יוצעו לסטודנטים כולל עולמות חינוך פיננסי לדור הצעיר. כך למשל משמשת האפליקציה



עוד פלטפורמה נוחה ונגישה לסטודנטים לבדוק זכאותם לקבלת הלוואות ללא ריבית או בתנאים אטרקטיביים ובלעדיים בשוק למימון הלימודים ואך ורק עבור קהל הסטודנטים. מסקר התאחדות הסטודנטים הארצית לשנת 2018, שנערך על ידי מכון המחקר מאגר מוחות ובו השתתפו כ- 8000 סטודנטים ממרבית מוסדות הלימוד בארץ, עולה כי כחמישית מהסטודנטים (19%) לקחו הלוואה במהלך לימודיהם.


בנוסף, חבריMOOD בעלי חשבון בנק בPepper ייהנו מהצעות ערך והטבות ייחודיות.



קריירה- הקמת תכנית האצה, שתלווה את הסטודנט/ית מהחודשים הראשונים באקדמיה ועד מציאת עבודה תוך כדי התואר או בסיומו. בנוסף, פיתוח תוכנית ייעודית וחדשנית בתחום הקריירה, לוח משרות וליווי אישי עבור כל סטודנט בהתאמה לתחום הלימודים שלמד.

אקדמיה הנפקה דיגיטלית של תעודות סטודנט, ערוץ תקשורת עם אגודת הסטודנטים והתאחדות הסטודנטים, חיפוש והרשמה למלגות, רישום לקורסים ותוכניות לימוד ישירות דרך האפליקציה והטבות ברכישת ציוד לימודים.


צרכנות הטבות והנחות בתוך הקמפוס ומחוצה לו- החל בהטבות בקפיטריות; הטבות בארגונים הנמצאים בסביבתו של הקמפוס ומגורי הסטודנטים וכלה בהטבות והנחות ברמה הארצית ברשתות מובילות, בתחומי האופנה, לייף סטייל, ספורט תיירות, בית, ועוד. לדוגמא איסתא, החברה המרכזית למשקאות, NEXT TV, HOT mobile, רנואר, אגאדיר, סינמה סיטי ודלק.


תרבות ופנאי– כרטיסים למופיעים בארץ ובינלאומיים, הטבות בברים ומסעדות ידועות, כרטיסים לבתי הקולנוע והתיאטרון, ואירועים מיוחדים עבור הסטודנטים (ימי סטודנט, מסיבות פתיחת שנה וכו').


במדינת ישראל לומדים בשנת הלימודים 2019 כ-350 אלף סטודנטים וסטודנטיות (לתארים ראשון, שני והנדסאים). בניגוד למועדוני הצרכנות הדיגיטליים שקיימים בשוק, המנסים להגיע ללבו וכיסו של הסטודנט, אפליקציית MOOD נוסדה על ידי סטודנטים, למען סטודנטים ותופעל ישירות על ידי התאחדות הסטודנטים ואגודות סטודנטים בקמפוסים ובאוניברסיטאות השונות. קברניטי המיזם מבטיחים לא להיות עוד מועדון צרכנות אלא קהילת סטודנטים תוססת פעילה ותומכת המעניקה לצד הטבות צרכניות גם עולמות של קידום קריירה, חינוך פיננסי ועולמות תוכן וערך עבור הסטודנטים.
בשונה מהמתחרים המציעים מועדוני לקוחות מוגבלים,
MOOD מגיעה מעולם הסטודנטים לעולם הצרכנות ולא מעולם הצרכנות לעולמם של הסטודנטים. אנו נמצאים בתוך הקמפוסים ויודעים למפות היכן כואב לסטודנט, איפה הוא צריך אותנו ולספק לו פתרונות מתאימים.



שלומי יחיאב, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית: "אחרי עבודה מאומצת של כל השותפים, ומתוך רצון גדול לממש את הכוח הצרכני של הסטודנטים בארץ, מועדון הלקוחות היחידי בישראל שנוצר מהסטודנטים עצמם ולמענם, יוצא לדרך. מועדון הלקוחות MOOD, מאפשר לכל סטודנט וסטודנטית ליהנות מהטבות והנחות בהתאמה אישית למוסד ולאזור בו הם לומדים, בנוסף למידע חיוני – אקדמי, צרכני ותרבותי. הטכנולוגיה הייחודית עליה עמלנו בשנה וחצי האחרונות יודעת לפלח את הסטודנטים לפי אזור הלימודים שלהם, ובכך כל אחד נחשף להטבות לוקליות וארציות. אני מאוד גאה במוצר, וביכולת שהוא מביא עמו לחיזוק כוחו הצרכני של ציבור הסטודנטים בישראל".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח