אישיווק השבוע: אלחאן אספניולי, מנהלת שיווק ופרסום המגזר הערבי, עופר סנטר

· שם החברה: עופר סנטר נצרת עילית


· שנת הקמה: 2006


· מספר עובדים: 4



אלחאן אספניולי, סיימה תואר ראשון בשירותי אנוש ב-2013, וב- 2017 עשתה שינוי ועברה ללימוד שיווק ופרסום ברשתות החברתיות בג'ון ברייס. במהלך הלימודים עבדתי במשרד פרסום "מזאווי" עד לתחילת עבודתי בחברה, בחברה אני מנהלת את כל המגזר הערבי של רשת מליסרון (קניוני עופר).



· ספקי שיווק: עובדת עם סקטורס למגזר הערבי וטויסטיד למגזר היהודי. יח"צ – דניאלה רייבנבך תקשורת.



באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
במהלך עבודתי בחברה הגדלתי באופן מסיבי את השיווק והפרסום למגזר הערבי בכל קניוני עופר.



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
תופעת הקניות באינטרנט מציבה לנו אתגר קשה מאוד, רוב האנשים היום עוברים לקניות באינטרנט והתפקיד שלי הוא למשוך אותם חזרה לקניון.



טיפ למתחילים בעולם השיווק:
לעולם אל תוותרו, תחלמו בגדול והכל יגיע, וכמובן להשקיע.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


הקמפיין האחרון של חברת בזק של ה WIFI עם גידי גוב שפוגש סמי הכבאי, הפרסומת הייתה מושלמת מבחינת ביצוע ומציחקה.



השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? אמיר פליישמן מנכ"ל סיקום גלובל, שדרכו הכרתי ונכנסתי את עולם השיווק


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: המנכ"לית של המתחם רוחה אבקסיס (התחילה כמנהלת שיווק בקניוני עופר) – לימדה אותי המון וממשיכה ללמד אותי כל יום.


· לימודים? תואר ראשון בשירותי אנוש, לימודי המשך בניהול עסקי , שיווק ופרסום


· עבודה ראשונה? מקדונלדס


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות


· מקור ידע מקצועי שימושי? יאן יאנקו, בנאדם שמנהל עמוד בפייסבוק עם הרבה מידע וכל הזמן דואג לעדכן בכל חדש שקורה ברשת – שידוע העולם הדיגטלי כל יום משתנה.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ביגה במתחם עופר סנטר נצרת עלית


· מהו ג'וב חלומותיך? להתקדם ולהתפתח בעולם השיווק הרחב


· חופשה חלומית: יפן – עולם שונה לגמרי מאיתנו, ללמוד על תרבות שונה לגמרי.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח