גם השנה "הבצפר" נרתם למען הקהילה ומפיק ארבעה סרטי פרסומת לשלושה ארגונים שונים

גם השנה בחר "הבצפר"- בית הספר הגבוה לפרסום, לרתום את הסטודנטים לעזור לארבעה ארגונים שמעוררים עניין רב בקרב הציבור ומקדמות נושאים חשובים ורגישים מאוד בחברה הישראלית.



זו השנה השישית בה הסטודנטים במסלול ההפקה של הבצפר בשיתוף במאים מצטיינים מהחוג לקולנוע של אוניברסיטת ת"א יוצרים מערך הפקה שלם ממש כמו בעולם האמיתי ליצור סרטי פרסומת. הגופים להן בחר "הבצפר" להתגייס השנה הן: משולחן לשולחן, המרכז הישראלי לנפגעי כתות ואמון הציבור.



ורד בטש מנהלת הבצפר ומסלול ההפקה " בית הספר של חברות הפרסום, המקיים קורס מקצועי להפקת פרסומות טלוויזיה. החליט גם השנה לטפל במספר ארגונים לפרויקט הגמר של המסלול.



זאת מסורת שפרויקט הגמר של מסלול ההפקה בבצפר, מוקדש לקידום נושא חברתי. הסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות להפקת סרטים ומשקיעים משאבים ומאמצים רבים לקבלת תוצאה איכותית וראויה לשידור". הקמפיינים יעלו במהלך החודשים הקרובים.



עוד מוסיפה ורד בטש "תחום הפקת הפרסומות צובר תאוצה מדי שנה, וזקוק לאנשי מקצוע איכותיים. אנו מעניקים לסטודנטים המבקשים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום, ידע ועבודה מעשית בפרק זמן קצר יחסית, ומסייעים בכך לבתי הפוסט וחברות ההפקה לקלוט אנשים בעלי הבנה מקצועית וניסיון בסיסי. מדי שנה מופקים בארץ כ- 10,000 סרטוני פרסומת. הקורס פועל בשיתוף פעולה הדוק עם גורמים מובילים בתעשייה מפיקים במאים, ובתי הפוסט ברודקאסט, גרויטי, JCS



המרכז הישראלי לנפגעי כתות הוקם בשם הזכות ליושר רוחני. המרכז פועל לשם שקיפות רוחנית, לשם הזהרת הציבור, לשם כינון מסגרות תמיכה וטיפול לנפגעים.



אמון הציבור הוא ארגון המפעיל מוקד תלונות מקבל ומטפל בתלונות צרכנים מול כלל העסקים ומשרדי הממשלה בישראל. העמותה מוציאה דוחות על דפוסי ליקוי צרכניים בכל ענף וענף, הארגון פועל מול רשויות השלטון השונות ומציף בפניהן את המידע על הבעיות הצרכניות שאיתר הארגון פועל לשיפור וקידום התנהלות צרכנית של עסקים.



משולחן לשולחן– ייחודו של הארגון הנו בהצלת עודפי מזון (בניגוד לקניית מזון). העמותה דואגת לאסוף אותם ולהעבירם באופן מאורגן למי שזקוק. הארגון הינו לוגיסטי התשתית שלו בנויה על מתנדבים לאיסוף המזון והובלה. שלושה פרויקטים מהווים את עיקר פעילות הארגון, לקט (קטיף) נתפס כחוויה בטבע של כל הגילאים שיש לו ערך הומניטארי, הצלת מזון יום- מסעדות / מלונות/מאפיות, הצלת מזון בלילה.- אירועים.



בעקבות העליות בדיווחים בכלי התקשורת על מצוקת הרעב, על נפגעי אלימות נפשית ופיזית שמתקיימות בתוככי קהילות סגורות (כתות), בעקבות משברי האמון שמתגלים בכל יום בקרב צרכנים ובעקבות אטימותה של החברה לאנשים עם מוגבלויות,החליטו השנה לקדם נושאים הומאניים אלה ולהעלות את המודעות לפעילותן החיובית של העמותות הנבחרות.

אולי יעניין אותך

17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף