"ג'נטלמן" ממתגת עצמה מחדש ותופרת מתנה לכל גבר בהתאם לאופיו

רשת חנויות מתנות הגברים – "ג'נטלמן" ממתגת עצמה מחדש ותופרת מתנה לכל גבר בהתאם לאופיו. במסגרת הקמפיין מתאימה הרשת את 4000 פריטי המתנות לכל גבר טיפוסי: המאהב, הקרבי, המורכב, הסטייליסט וכו, "כל מתנה והגבר שלה".



הקמפיין של ג'נטלמן יעלה החל מהיום ה- 19.06 בהדרגתיות עם חלק מהסניפים ו יימשך עד אמצע יולי. הקמפיין יעלה במדיות הבאות: מכוונים, מגזינים ורדיו, פרסום בקניונים. עלות: חצי מיליון ש"ח.



בנוסף, יושק אתר חדש ומתקדם שייתן הזדמנות לגולשים לצפות במגוון האדיר של המתנות

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג