"כיום, לקוחות דורשים לקבל חווית משתמש טובה ומהירה יותר באתר מה שמחייב את המותגים לענות על רף ציפיות גבוה יותר בכל הקשור לפעילות הדיגיטל שלהם. לכן אין זה מספיק להיות בעלי נוכחות דיגיטלית אלא מותגים משקיעים משאבים ניכרים כדי לשפר את חווית המשתמש ולפתח כלים להבנה טובה יותר של התנהגות הלקוחות שלהם באתר כדי להגדיל את סיכויי הרכישה ואת נאמנות הלקוח שתגרום לו לשוב לבקר באתר", כך אמר שלומי חגי, מנכ"ל קליקטייל.
הדברים נאמרו במהלך כנס NOAH TLV 19 בו לקח חלק יחד עם ד"ר לירז מרגלית, ראש תחום התנהגות משתמשים בקליקטייל.
קליקטייל פיתחה טכנולוגיה המאפשרת הבנה מעמיקה של התנהגות המשתמשים באתרים ובין לקוחותיה נמנים כיום חברות פורצ'ן 500 הכוללים את המותגים המובילים בעולם. במהלך דבריו באירוע הציג חגי את האסטרטגיה של קליקטייל לשנים הקרובות, והדגיש שהייחודיות של החברה נובעת מיכולתה להבין מה עומד מאחורי התנהגויות המשתמשים באתרים ואפליקציות. קליקטייל מייצרת שילוב בין דאטה עשיר על ההתנהגות באתר והבנת הפסיכולוגיה של המשתמשים.
ד"ר מרגלית הציגה מחקר ייחודי המשלב מודלים פסיכולוגיים ולמידת מכונה המאפשרים הבנה עמוקה של כוונת המשתמשים באתר. "פיתחנו מודל המבוסס על שילוב מחקרים מתחום הפסיכולוגיה הקוגניטיבית עם טכנולוגיות מתקדמות של למידה חישובית (Machine Learning) וכך אנו מבינים את כוונות המשתמשים בעולם הדיגיטלי ומאפשרים למותגים לספק להם חוויה מותאמת אישית בזמן אמת שאינה מתבססת על מה הם קנו בעבר," אמרה ד"ר מרגלית.
כמו כן, יצוין כי במחקר שערכה לאחרונה קליקטייל והקיף מעל 200 מנהלי שיווק ודיגיטל הפועלים בקרב ארגונים גדולים בארה"ב ובריטניה, עולה כי מעל מחצית (54%) מהנשאלים סבורים כי אין בידיהם הבנה מספקת בנוגע לאופן התנהגות הלקוחות שלהם באתרים. עוד עולה מהסקר כי 48% מכלל הנשאלים טענו כי תחום חווית המשתמש מופקד באחריות מחלקה נפרדת אשר מנהלת את הנושא בערוצי הדיגיטל השונים. ברמה הארגונית, שליש מהם טענו כי השיווק הוא שאחראי על מחלקת חווית הלקוח לעומת 27% אמרו כי התחום נמצא באחריות המחלקה הדיגיטלית.