· שם איש השיווק ותפקיד: רן שחר
· שם החברה: להקת קולבן דאנס
· שנת הקמה: 1996
· מספר עובדים: 17
רן שחר, נשוי, אב לשלושה וגר בקיבוץ תמוז. הגיע לקולבן דאנס לפני כחצי שנה לאחר מספר תפקידים בעולם השיווק לשוק הסיטונאי וקמעונאי וכן בעולמות הייבוא.
• ספקי שיווק: קולבן דאנס הינה להקת מחול מודרני – בשל אופי וייחודיות הלהקה הוחלט על פיצול ספקי השירות שלנו : Gula Marketing מטפלים בכל נושא הייעוץ השיווקי וניהול פעילות האונליין ו Goodnews מנהלים את יחסי הציבור.
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בתקופה האחרונה התחלנו בפעילויות נקודתיות אל מול קהל הלקוחות הנוכחי על מנת לחזק את המחויבות למותג ואת נתח הלקוח. במסגרת הפעילות התחלנו לתת לקהל היעד מידע בעל ערך תרבותי וכן הטבות ייחודיות להם שבאמצעותן הגברנו את המכירות בקרב הקהלים האלה
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פעילות יחסי הציבור מאוד משמעותית בשבילנו על מנת להגדיל את המודעות למותג. אין ספק כלל שהמיתוג החזק הוא המשמעותי ביותר להצלחת הלהקה.
האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
אוטומציית שיווקית היא כלי נהדר על מנת לאפיין ולתזמן תכנים עבור לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להתאים את המסרים ללקוחות בהתאם למופעים בהם התעניינו וליצור עניין במופעים דומים.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של חברה אחרת שהרשימה אותך
הפעילות האחרונה של עיריות ת"א וירושלים הצליחה, בקופי קטן וגאוני, ליצור אנגייג'מנט מדהים בפייסבוק, למצב את שתי הערים באופן חיובי ולפרוץ הרבה מעבר למדיה הספציפית. שאפו
השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? חן בשן מנהל השיווק של "המרכז הטניס לישראל ". למדתי ממנו לא מעט. אמן בתחומו.
עבודה ראשונה? חלוקת עיתונים
תכונה חשובה למנהל שיווק? יוזמה, ידע במספר תחומים, סקרנות, התחדשות ולמידה
חופשה חלומית: האיים המלדיביים