ענף השיווק והפרסום בישראל יקיים לראשונה בישראל פסטיבל ייחודי משלו – פסטיבל שיווק ופרסום בג'ינס, שיתקיים בזיכרון יעקב בין ה-16.6 ל-18.6 בהשתתפות פרסומאים, מפרסמים ואנשי שיווק מובילים מהארץ ומחו"ל ביניהם שר האוצר בנימין נתניהו, ד"ר דוד פסיג, דין פוסינסקי סגן נשיא MTV אירופה, אביב בושינסקי, יובל כספין ועוד.
פסטיבל שיווק ופרסום בג'ינס נערך בשיתוף איגוד חברות הפרסום, איגוד המפרסמים, המי"ל, בני מורן הפקות והעיתון גלובס. במסגרת הפסטיבל, שתקציבו כ-1 מיליון ₪, ייערכו דיונים על עתידו של הענף על היבטיו השונים, כאשר בדיונים יושם דגש על דור העתיד של התעשייה. כמו כן, במסגרת הפסטיבל ייחשפו זוכי תחרות האפי.
את הפסטיבל יפתח (יום חמישי) ד"ר דן פסיג שירצה בנושא "איפה נהיה ב-2020 ומיד לאחר הרצאתו יתקיים פאנל בנושא פני שוק הפרסום ב-2020 בהנחיית אביב בושינסקי.
דין פוסינסקי סגן נשיא MTV אירופה ירצה בנושא שפת ה-MTV בראייה לשנת 2020 ויובל כספין ינחה פאנל בנושא "מבית רומנו למילאנו ב-2020" שיעסוק בתחום האופנה העתידנית.
שר האוצר בינימין נתניהו ירצה בנושא המשנה החברתית כלכלית ב-2020, אמנון אברמוביץ ינחה פאנל בנושא איזה ראש ממשלה נשווק ב-2020 ואיך? אורי ליפשיץ יציג ציור שייצר ב-2020 ובנוסף יתקיים פאנל בנושא העיתונות ב-2020.
ביום חמישי בשעה 20:00 יתקיים טקס ה"אפי", המהווה סיומה של התחרות היוקרתית הבינלאומית הידועה בשמה: Effie Awards. תחרות זו, המהווה במה להישגיות, יכולת ומצוינות של קמפיינים שיווקיים, מתקיימת בארץ זו השנה החמישית ברציפות במטרה להגביר את אפקטיביות הפרסום והשיווק בישראל, תוך שימת דגש על שיפוט הצלחה שיווקית בהתאם למטרות מדידות מוכחות שהוגדרו מראש.
השנה הוגשו לתחרות 50 עבודות המתחלקות בין 5 הקטגוריות שונות של התחרות + קטגוריה שישית המודדת אפקטיביות של מהלכים שיווקיים לאורך זמן. מתוך 50 העבודות עלו לשלב הגמר 18 עבודות, 3 מכל קטגוריה. בטקס האפי יוכרזו הזוכים במקומות הראשון, השני והשלישי בכל קטגוריה לשנת 2005, וכן יוכרזו הזוכים ב"גרנד אפי": "אלוף האלופים" של כל 5 הקטגוריות וב"אפי פלטינום" – תחרות ההישגים לאורך זמן שמתקיימת לראשונה בשנה זו.
יכבד את הערב בנוכחותו נשיא לואי ויטון אירופה, Mr. Philippe Schaus, שיגיע לארץ במיוחד לטקס. הטקס יתקיים במתחם המקסים של "בית לנגה" בזכרון וישתתפו בו אנשים בכירים מעולם השיווק והפרסום. בטקס ישולבו קטעים אמנותיים מפתיעים ובלתי שגרתיים.
ביום שישי יערכו הרצאות בנושא שיווק לצעירים ב-2020, משה שלונסקי ינהל פאנל בנושא זירת האגרוף: ערוץ 2 מוטל ערוץ 10 – איפה נהיה ואיך ניראה ב-2020 איתי גלאון יציג קמפיין חברתי ל-2020, בנוסף יתקיימו פאנלים בנושא תוכן שיווקי ב-2020, חיים צינוביץ' יציג ג'ינגל שיכתוב ב-2020, ד"ר יוסף ורדי יציג 4 המצאות שימושיות ל-2020 יובל דרור ינחה פאנל בנושא המלחמה על הכיס ב-2020.
בנוסף, יתקיימו הרצאות ודיונים בנושא מדד הפרסום, קמפיינים חברתיים, הטלוויזיה מעבר לפינה מזון ב-2020, סלולר בדור הרביעי ועוד.
בשבת יתקיים דיון מרתק בנושא יחסי ציבור או פרסום ב-2020, טל רונן ינחה פאנל בנושא המותג ב-2020, מנכ"לים בכירים ידברו על תרבות הניהול ב-2020 ועוד.
מעבר לדיונים יכלול הפסטיבל מתחמי פעילות ייחודיים ודוכנים של MTV עם מסיבות קצב ומוזיקה, יקב בנימינה, אל על, נענע, קסטרו, ערוץ החיים הטובים, 012 ועוד.