הונדה אופנועים מרחיבה פעילותה ופותחת את "סוכנות הדגל" במרכז הסחר הדו גלגלי שבתל אביב

הונדה אופנועים מרחיבה פעילותה ופותחת סניף חדש שיהווה "סוכנות הדגל". הסניף החדש ימוקם במרכז הסחר הדו גלגלי שבאזור דרום תל אביב וייפתח בשיתוף מותג האביזרים המוכר "לארט". היקף ההשקעה בפתיחתו מוערך בכ- 500 אלף ₪.



נעמן זהר, מנהל אגף האופנועים בהונדה, מסר כי ההחלטה על פתיחת הסניף נבעה מזיהוי הפוטנציאל הרב הטמון באזור דרום תל אביב. לטענתו, באזור זה מתבצעות כ- 60% מכלל עסקאות מכירת הכלים הדו גלגליים בארץ. בהתאם לכך, למעלה ממחצית הסוכנויות המשווקות אופנועים בארץ ממוקמות באזור זה ומן המתבקש שגם להונדה יהיה בו ייצוג ראוי. עד כה שווקו האופנועים והקטנועים של הונדה בסניף המרכזי הממוקם בדרך השלום בתל אביב ובסוכניות המורשות הפזורות ברחבי הארץ.



עוד הוסיף זהר כי כיום מרבית הסוכנויות בתחום הדו גלגלי נסמכות בעיקר על מכירת משומשים ומתן שירותי מוסך. הרעיון מאחורי פתיחת הסניף החדש היה לפתוח חנות שתהווה מוקד משיכה לחובבי התחום וללקוחות פרטיים, בה ניתן יהיה לרכוש כלים דו גלגליים חדשים ומשומשים בעסקאות טרייד אין וכן אביזרים מקצועיים. לצד אלו ניתן יהיה לקבל בסניף ייעוץ מקצועי וכן מידע בנושאים שונים דוגמת אירועים.



את הסניף החדש ינהל זיו אופנהיים, שנחשב למוביל דעת קהל בתחום ומומחה בתחום הטרייד אין, המהווה הגלגל המניע של הענף. על מנת להשלים את "משולש" המומחיות אשר ייחד את הסניף החדש החליטה הונדה לחבור לחברת לארט, המוכרת כמותג מוביל בתחום האביזרים לאופנועים מזה שנים רבות. כמו כן, הסניף ימוקם במיקום אסטרטגי המהווה נקודה מרכזית ובולטת באזור עסקי הדו גלגלי.



שוק הדו גלגלי בישראל מגלגל כ- 250 מיליון ₪ בשנה, מתוכו כ-50% מהעסקאות הן עסקאות טרייד אין. בשנת 2004 חל גידול של כ- 40% בהיקף המכירות של הונדה אופנועים וכ-20% בשוק הדו גלגלי בכללותו.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס