טבע חושפת עיצוב חדש וגלובאלי לאריזותיה, ועולה בקמפיין אשר יתפרסם בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית, ובמסגרתו יינתנו המלצות פרקטיות וקלות ליישום באשר לאחסון ושימוש מיטבי בתרופות. בקמפיין נבחרו סיטואציות משפחתיות יומיומיות אשר מדגימות את החשיבות של הרחקת תרופות מהישג ידם של ילדים, תוך המלצה,למשל, לאחסנן במקום יבש וחשוך ולא בחדר האמבטיה – שבו יש לחות גבוהה, העלולה לפגוע בתכשירים.
"במסגרת השקת המותג בישראל נקדם שלל יוזמות ומהלכים לטובת המטופלים, בני המשפחה המטפלים בהם והחברה והקהילה בישראל. מסר אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל ומנהל אשכול מדינות אפריקה, מזרח-תיכון ואוקראינה. "כחברת תרופות ישראלית–גלובאלית, שלה ארון התרופות הגדול בעולם, אנו מכירים בחשיבות הרבה שיש לשימוש נבון בתרופות, ועד כמה העלאת מודעות לאחסון בטוח ואחראי של תרופות נחוצה בישראל. כולנו מודעים לסיכון שבשימוש לא זהיר בתרופות, אך במציאות היומיומית הלחוצה, לעיתים נדרשת יותר תשומת לב ומודעות למיקום אחסון התרופות הנכון בבית. בדיוק לשם כך החלטנו לצאת בקמפיין ההסברה, המספק המלצות פרקטיות ליישום, באשר לאחסון ושימוש נבון ומיטבי בתרופות, אשר גם חושף את העיצוב החדש של אריזות טבע", הוסיף אבינועם.
הקמפיין החדש, חושף גם עיצוב מחדש של פורטפוליו אריזות המוצרים – בהתאם לקו העיצובי הגלובאלי ובהתאמות להנחיות משרד הבריאות הישראלי. העיצוב שנבחר נועד לייצר פשטות, בהירות ונוחות שימוש למטופלים, לבני המשפחה המטפלים בהם ולצוותים הרפואיים. העיצוב נותן מענה לצרכים הבולטים: לספק בטחון ואמון, לפשט את החוויה של לקיחת תרופה ולהנגיש את המידע המשמעותי ביותר – שם התרופה, המינון, מספר היחידות, סוג וחזות המוצר ושם היצרן – בדרך פשוטה וקלה.