קמפיין היינקן החדש הוא השקה גלובלית ראשונה של בירה היינקן . הקמפיין הוא שילוב של כמה ערוצים שמטרתו קריאה לצרכנים לפרוץ את גבולות עצמם ולהתנסות בדברים חדשים. לראשונה תעשה היינקן שימוש לצד המדיה הקונבנציונאלית גם במדיות חדשות כמו מגשים בארקיע ,מושבים בסינמה סיטי, שקיות של בלוקבסטר וחולצות של מדריכי כושר ומצילים.
יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו: " בהיינקן מאמינים שעל מנת להתחבר לצרכן הצעיר הבלייני צריך להיות מפתיעים, שונים ולעשות דברים שלא עשינו בעבר, לא עוד פרסום שגרתי של צעירים השותים בירה ונהנים, אלא גישה חדשנית המדברת לקהל הצעיר ויוצרת אצלו מעורבות גדולה ועניין. "
עוד נמסר כי הסיסמא החדשה Heineken. Meet You There היא קריאה לצרכן לצאת החוצה, לבלות, להנות ולפגוש את היינקן במקומות לא שגרתיים. לסגנון זה הותאמה פעילות המדיה בשטח בחדרי כושר, מועדונים, ארועים, שלטי חוצות, טיסות , בריכות ועוד.
במחלקת השיווק של טמפו טוענים כי הקמפיין מבטא את רוח ותפיסת העולם של היינקן שישתמש לצד מדיה שגרתית גם במדיות חדשות ומפתיעות כמו מגשים מתקפלים במטוסים של ארקיע, מדפי הסרטים של בלוקבסטר, מושבים בבתי קולנוע של סינמה סיטי, על גבי חולצות של מדריכים בחדרי כושר ומצילים במלונות.
לדברם בדרך זו היינקן יוצרת עם הצרכנים דיאלוג חדש ורמת מעורבות גבוהה. המסרים משתנים ומתאימים עצמם לסיטואציה בהתאם למקום בו הצרכן פוגש את הפרסום. לדוגמא: באינטרנט – "אל תחזרו לדף הבית, צאו לבלות באיזה צ'ט",שלטי חוצות – "תחייכו לנהג שלידכם ותראו מה יקרה", בארקיע – "אתם ממריאים ביחד, נוחתים ביחד, למה שלא תבלו ביחד?", בסינמה סיטי – " לא כל שיחה צריכה להתחיל ב-שששש!", במכוני כושר – "צאו לטיול משותף על ההליכון", בבלוק בסטר – "תזמיני אותו לסרט אצלך. תמיד אפשר ללחוץ על STOP ", בסיום כל משפט תופיע הסיסמה "Heinken.Meet You There "