מותג פומה עולה בקמפיין על מסכי חוצות לקראת משחקי המונדיאל

מותג הספורט הבינלאומי "פומה" עולה לראשונה בקמפיין חוצות. מדובר בקמפיין שיוקרן בפורמט טלוויזית חוצות (" סטריט-TV") בנקודות מרכזיות ברחבי גוש דן, סמוך לנקודות מכירה ולאצטדיונים, והוא עולה בהשקעה של 300 אלף שקל.



בפומה הוחלט לפרסם דווקא בפורמט טלוויזית חוצות מתוך אסטרטגיה להגיע אל האנשים ברחוב ברחבי העולם.



בקמפיין מוקרן סרט פרסומת מיוחד שהופק על ידי פומה העולמית בעלות של כמיליון דולר.


הסרט, שצולם בקמרון, מדבר על סמואל אטו , שגדל בשכונת מצוקה והפך להיות הקפטן של נבחרת קמרון בכדורגל של ילד משכונת מצוקה בזכות הנעל שהוא נועל.



הסרט מהווה סנונית ראשונה מתוך סדרת קמפיינים בינלאומיים, שיועלו על ידי פומה לקראת משחקי המונדיאל , במסגרתו מיתגה פומה מספר רב של נבחרות כדורגל. במקביל למשחקים תשווק פומה ברחבי העולם נעלי כדורגל וקט-רגל מיוחדות שפותחו בטכנולוגיות חדשניות.



לדברי מנהל השיווק של "פומה", אייל פינטו: "אנו שמחים לקחת חלק מפעילות פרסומית בינלאומית החוגגת את בואו של המונדיאל. פומה שמה בחזית את עולם הכדורגל. בכל המסכים ברחובות בירות העולם הסרט הזה רץ. בחודשיים הקרובים פומה-ישראל מתכננת למכור יותר מ-50,000 זוגות נעלי כדורגל בחודשיים הקרובים.



מותג "פומה", מיוצג בישראל החל משנת 1982 על ידי "גרונדמן ושות בע"מ". מוצרי "פומה" נמכרים בארץ ב- 4 חנויות דגל וחנות עודפים בבעלות "גרונדמן ושות בע"מ" וב-300 נקודות מכירה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים