אדלר חומסקי הזוכה הגדול של תחרות האפי

בנק הפועלים קטף את האפי פלטינום בטקס פרסי האפי 2019 שהתקיים אמש (שלישי) על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים. את המהלך "עדיין משתמשים במזומן? כך הפכה ביט לאופציה המועדפת להעברת כספים בקרב מיליון וחצי ישראלים" הוביל משרד הפרסוםאדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. בנוסף לפרס הפלטינום זכה בנק הפועלים בשני פרסים נוספים: פרס הזהב בקטגוריית חברות ומוצרים דיגיטליים ובפרס הארד בקטגוריית פיננסים.


דלתא זכתה בפרס הזהב בקטגוריית "יופי אופנה וטיפוח" ובנוסף גם בפרס הגראנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת, עם הקמפיין של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקיGREY "חולצת סוף מסלול זה לא פיג'מה- איך החזרנו את הכבוד לשינה של הישראלים ומכרנו 60% יותר פיג'מות?"


בפרס הכסף בקטגוריית האפי פלטינום זכה יקב טפרברג עם המהלך "לוקח 149 שנה לבנות מסורת של יין ו-4 שנים לבנות את המותג הצומח בקטגוריה" אותו הובילה קבוצת McCANN. טפרברג אף זכו בשני פרסים נוספים באירוע – בפרס הזהב בקטגוריית Media Innovation ובפרס הארד בקטגוריית משקאות.


למקום השלישי בקטגוריית האפי פלטינום הגיעו שלושה מתמודדים: לופה ומשרד הפרסום No,No,No,No,No,Yes עם המהלך: "עושים משהו טוב עם התמונות שלכם באפליקציה, שנה אחרי שנה" | בזק בינלאומי ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY עם המהלך: "Welcome to The Cyber" | ותנובה עם משרד הפרסום קבוצת McCANN עם המהלך: "מפתיע כמה שזו מהפכה! יצרנית החלב מס' 1 הופכת דווקא את שוק תחליפי החלב למנוע הצמיחה הגדול ביותר של הענף!"


זוכים נוספים שהוכרזו במהלך הערב: קימברלי קלארק ומשרד הפרסום קבוצת McCANN זכו בקטגוריית טואלטיקה ופארם עם המהלך: "יוצא מאזור הרכות: לילי מוכיח שאפשר לדבר על טאבו, ומשנה את השיח בקטגוריה: מרכות לניקיון" | יוניליוור ישראל ומשרד הפרסום מימד זכו בקטגוריית מגזרים עם המהלך: "בקור-נטו הצלחה – כיצד גלידה אחת שינתה הרגלים של מגזר שלם?" | מכבי שירותי בריאות עם יהושע TBWA זכו בקטגוריית מהלכים מבוססים ביג דאטה עם המהלך: "מכבי K – כיצד הצלחנו לייצר פריצת דרך בקטגורית הבריאות באמצעות חדשנות דיגיטלית ו Big Data ולספק פתרון אמיתי ונחוץ לבעיה עולמית" | איקאה עם קבוצת McCANN זכו בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עם המהלך: "איך איקאה הפכה מיטה חולה – למסיבת פיג'מות, וקפצה ב-26% במכירות מזרנים" | גם שריג אלקטריק עם משרד הפרסום מנצ' זכו בפרס הזהב בקטגוריית חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עם המהלך: "רק נינג'ה אמיתי יכול לכבוש נתח שוק של 67%!" | שמן תעשיות עם משרד הפרסום ברוקנר/יער/לוי זכו בקטגוריית מוצרי מזון עם המהלך: "טונה עץ הזית: איך מייצרים בשורה אמיתית בשוק הטונה בישראל?" | ויסוצקי עם משרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בקטגוריית משקאות עם המהלך: "ויסוצקי DRINK & EAT – ההשקה המוזיקלית שהכניסה חדשנות לשוק התה הישראלי" | קבוצת פז וקבוצת McCANN זכו בקטגוריית נדלן ותשתיות עם המהלך: "המֶהההפכה של Yellow: האפליקציה שפרצה את גבולות הנוחות בעידן הדיגיטלי" | בנק לאומי וקבוצת McCANN זכו בקטגוריית הפיננסים עם המהלך: "נהייתי בנק עם סטארט-אפ: לאומי משיקים לראשונה בישראל פלטפורמה דיגיטלית שמחברת בין הורים לילדים, ומגיעים לשימוש של 14% מהקהל הפוטנציאלי במוצר!" | P&G ואדלר חומסק & ורשבסקי GREY זכו בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – מגזר עסקי עם המהלך: "איך רתמנו 87,500 איש לתרום יחד "צמה של עוצמה" עבור נשים חולות סרטן בישראל?" | בית השנטי ואדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכו בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – עמותות עם המהלך: "דמיינו את הילד שלכם כילד רחוב איך גרמנו לעשירון העליון לפתוח את הכיס והגענו לשיא של תרומות עבור בית השנטי?" | ACE ומשרד הפרסום יהושע TBWA זכו בקטגוריית קמעונאות "עושים את זה קל ובסטייל: ACE משדרגת את הבית ואת התוצאות העסקיות של הרשת" | דומינוס פיצה יחד עם משרדי הפרסום קבוצת McCANN ו- TeenK זכו בקטגוריית שירותים נופש ופנאי עם המהלך: "לוקחים את זה אישית: עם 15 שקלים בלבד, דומינוס פיצה בונה קו עסקי חדש וצומחת בשיעור דו ספרתי" | בזק עם משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכו בקטגוריית תקשורת ומדיה עם המהלך: "איך גרמנו למדינה שלמה לשיר על נתב, ניפצנו שיאי ביקושים ומכר והבאנו את המותג בזק לשיאים חדשים, מול אתגרי שוק ותדמית חסרי תקדים"


טקס האפי 2019, נערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי"ל. באירוע השתתפו מאות, בהם בכירים מעולם הפרסום לצד מנכ"לי החברות המובילות במשק וסמנכ"לי השיווק. התחרות נערכת ב- 49 מדינות. זו השנה ה- 19 בה נערך הטקס בישראל, כאשר 68 מהלכים הגיעו לגמר והתחרו ב- 18 קטגוריות שונות.


המהלכים דורגו על ידי צוות בן 70 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה. את קטגוריית האפי פלטינום דירגו מנכ"לי החברות הגדולות במשק.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח