גלי ניר, סמנכ"ל שיווק מטרנה, בת 34, אם לשניים טל ודניאל, עובדת במטרנה כ- 5 שנים. במסגרת תפקידה כסמנכ"ל שיווק מטרנה הובילה גלי ניר תהליכים חוצי ארגון משמעותיים וקידמה את מטרנה למקום בו היא נמצאת היום – כמובילת שוק מזון לתינוקות. מאז כניסתה לתפקיד, שמרה מטרנה על מובילות בתחום מזון התינוקות וחתומה על הובלת מגמות חדשניות בענף. מאז הקמתה ב 1981, מטרנה מובילה את השוק הישראלי בתחום מזון התינוקות וחתומה על הובלת מגמות חדשניות בענף. מטרנה הייתה הראשונה להוסיף רכיבים המצויים בחלב אם – lc Pufa ומרכיבי ביו. מטרנה מעסיקה כ-130 עובדים ועיקר מכירותיה של החברה מתמקדות בשוק הישראלי, כאשר שווקים נוספים הם קהילות יהודיות בחו"ל. המשך עבודה קונססיטנטית לבניית המותג תחת אסטרטגיית ליווי האמא לאורך שלבי ההתפתחות של הילד באמצעות מגוון ארועי קד"ם, יח"צ ודיוור. פיתוח וכניסה לעולמות המזון לתינוקות – השקת ביסקויטים מטרנה אצבעות – כיבוש 60% נתח שוק תוך 3 חודשים. דיוור ישיר המאפשר לנו ללוות את שלבי ההתפתחות של הילד עם מידע ודוגמיות של מוצרים הרלונטים לכל שלב. הפקת הפנינג התפתחות חוויתי ענק בפארק רעננה. ארוע שכולו הצדעה לאמהות בישראל עם מגוון פעילויות התפתחותיות, הופעות ותערוכת צילומים. לארוע הגיעו כ 10,000 איש הסרט האחרון של סימילאק עם אמהות ששרות מכל העולם הוא הסרט הכי טוב שהיה להם עד היום, לדעתי האישית. · איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין אחת ספציפית · עיתון/ מגזין מועדף– The Marker · דף הבית שלך באינטרנט – נענע 10 · בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – לא קבוע (בונו, ארקפה) · מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? – הונדה סיויק · מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל · חופשה חלומית: תאילנד, קופיפי.