מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל נבחר לאיש השיווק של אוגוסט

אבי זינגר החדיר והוביל את המותג הבינלאומי בן & ג'ריס לשוק הישראלי, תוך מיצוב גלידת סופרפרימיום כסגמנט מוביל בתחום הגלידות המשפחתיות בישראל.


גלידות הפרימיום והסופר פרימיום מהוות כמחצית מהמכר הכספי בקטגוריית חבילות הבית. מותגי הסופר פרימיום צומחים בשנים האחרונות ומהווים כיום כ- 40% מהמכר, כאשר מגמת הפרימיומיזציה מבטאת את הצורך של הצרכןלשפר את איכות חייו ומשמשת כיום כמנוע צמיחה של השוק. מותג הגלידה בן & ג'ריס מוביל את שוק חבילות הבית עם נתח שוק של כ-38% .


בשנתיים האחרונות, בהובלתו של זינגר, בן & ג'ריס הרחיבה את מוצריה לקהלי יעד חדשים תוך יצירת מהלכים שיווקיים שהגדילו את נתחי השוק שלה. המכנה המשותף של מנועי הצמיחה הוא יכולתם לספק מענה לצרכיםהמתפתחים של הצרכן הישראלי, שמציג העדפה הולכת וגוברת להצעות ערך בשורה ארוכה של קטגוריות ועולמות תוכן. בן & ג'ריס הגיבה לשינוי זה על ידי הרחבה הדרגתית של המגוון הזמין בפני הצרכן, בטווח רחב של קטגוריותצומחות בחדשנות שתואמת את המגמות המרכזיות בשוק: טבעונות – סידרת הגלידה ללא חלב, שזכתה להצלחה ומובילה את קטגוריית הגלידה בקרב טבעונים. מופחת שומן – סידרת גלידות מופחתות שומן שהושקה לאחרונה, הביאה לצרכן מוצר איכותי וללא התפשרות על הפינוק, עם הפחתה משמעותית של השומן והקלוריות.


מנימוקי ועדת השיווק: "אבי זינגר הביא את מותג בן & ג'ריס להיות השחקן המוביל בקטגוריית גלידות הסופר פרימיום, כשבן & ג'ריס מובילים את הקטגוריה. כמו-כן פיתחו גלידות מופחתות שומן וגלידות ללא חלב והכל מעיד על מצוינות וחדשנות שיווקית".


אולי יעניין אותך

davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג