חברת אלוני משיקה בימים אלה מגזין חדש לשנת 2020-2021 עם קטלוג ייחודי שהינו יישומי וחווייתי.
מטרת המגזין להביא לקהל האדריכלים והמעצבים ולקהל הרחב את כל החידושים וההשראה בתחום העיצוב העולמי, המגזין מעניק כלים להסתכלות שונה על עולם העיצוב ולוחות השראה ממקורות שונים ביניהם: איורים, טקסטורות אומנות, ועולמות משיקים של עולם העיצוב והחיבור ביניהם. המגזין כולל התייחסות לצבע, צורה, טקסטורה לצד תכנים טקסטואליים.
במגזין משולבים תכנים כתובים מרחיבי דעת, עוסקים בהשראה, בטרנדים וסוגיות שמעסיקות את עולם העיצוב ובצדם אנשים משפיעים בתחום העיצוב שיתנו דעתם בנושאי המגזין השונים במגזין ישולבו תכנים כתובים – גם הם יהיו מרחיבי דעת, עוסקים בהשראה, בטרנדים וסוגיות שמעסיקות את עולם העיצוב. בצד כפולות ישולבו גם אנשים משפיעים בתחום העיצוב שיתנו דעתם על נושא המגזין: טרנדים, חומרים, הצצה לעתיד, עיצוב ועוד.
לדברי טלי לוין מנכ"ל רשת אלוני: " אלוני מכוונת למצב עצמה כמובילת דעת קהל בתחום העיצוב. באמצעות המגזין והעיצוב המיוחד שלו אנו מעניקים לאדריכלים ולקבלנים כלים להסתכלות שונה על עולם העיצוב והשראה ממקורות שונים."
לדבריה: "בניה של לוחות השראה וחיבורים לא קונבנציונליים , עוזרים "לפתוח את הראש" ולהסתכל על הדברים בצורה שונה וחדשנית. הטרנדים הפרוסים במגזין לא נאמרים בצורה מילולית אלא מועברים בצורה חווייתית וניתן לפרש את לוחות ההשראה בצורה מופשטת, אומנותית."
לדברי ענת פרץ דוידי מנהלת השיווק של אלוני: "המגזין עוצב כך שלאורך כל המגזין שזורים מוצרי אלוני. ההגשה שלהם אינה נעשית בדרך "קטלוגית" ומשעממת אלא בדרך יצירתית ומעוררת, זוהי פניה לקהל יעד שמבין עניין ומחפש השראות."