שני המותגים BOSE וקיצ'נאייד המשווקים על ידי ניופאן, משווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל נמצאים בראש דירוג המותגים שלא ניתן לדמיין את החיים בלעדיהם, זאת עולה ממחקר שערכה חברת prophet אשר עוסקת בהגדרת רלוונטיות מותגים ומפרסמת אינדקס שנתי.
הבחירה נעשתה ע"י 13,500 צרכנים אמריקאים שדירגו מתוך 225 מותגים את המותגים שאי אפשר לחיות בלעדיהם.
בראש המדד עומדת חברת אפל, במקום השני ספוטיפיי, במקום השלישי אנדרואיד, BOSE במקום הרביעי, דיסני במקום החמישי, קיצ'נאייד במקום השישי, אמזון במקום השביעי, נטפליקס במקום השמיני, פיקסר במקום התשיעי ופינטרסט במקום העשירי.
מורן דאי, סמנכ"לית שיווק ניופאן מציינת כי בעולם תזזיתי ורווי מותגים הצרכנים יודעים למצוא את המותגים הטובים והאיכותיים ביותר, מותגים שבאמת נותנים להם ערך מוסף ולא ניתן לדמיין את החיים בלעדיהם. BOSE וקיצ'נאייד מייצגים שני מותגים שבאים מעולמות שונים אך מעניקים לצרכן ערך, נוסף על השימוש הרגיל כגון קלות שימוש, אמינות לאורך זמן, ריבוי שימושים, פריט עיצובי ועוד.