אישיווק השבוע: דורון אהרונסון, סמנכ" לשיווק, האקריו

· שם החברה: HackerU


· שנת הקמה: 1997


· מספר עובדים: 300



דורון אהרנסון (38), סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בהאקריו- להכשרה והשמת עובדים בהייטק. נשוי+3, כרגע מרמת גן אך ירושלמי בלב. בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות כפולה בשיווק ואסטרטגיה מאוניברסיטת ת"א.



· היקף תקציב שיווק – הנתון המדויק אינו לפרסום אבל מדובר על היקפים מאוד גדולים, שכוללים תקציבי דיגיטל גדולים, פרסום ברדיו, בעיתונות ו-outdoor.



· ספקי שיווק: משתדלים לעשות את כל מהלכי השיווק שלנו in house, כולל קריאייטיב ואסטרטגיה. יש לנו מחלקת שיווק פנימית, שכוללת קידום אורגני וממומן, ניהול תוכן וסושיאל, בניית אתרים ועיצוב. בכל הקשור ביח"צ, לאחרונה התחלנו לעבוד עם משרד ניר הירשמן תקשורת.



באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?


מבחינה ערכית אני גאה בקמפיין שילוט חוצות גדול שהרצנו לאחרונה בירושלים. הקמפיין כלל תמונה של אישה, המצולמת מהכתפיים ומעלה, לבושה בצניעות. אך למרות זאת, התבקשנו להוריד את האישה מהתמונה כדי שלא תושחת. התעקשתי להשאיר את השלט כמו שהוא, על אף הסכנה בהשחתתו והורדת הסכום שהושקע בו לטמיון, כי לדעתי גם לנשים מגיע להיכנס לעולם ההייטק. הדרת הנשים מפרסומות בתחום הזה עלולה להנציח את המצב שבו לא מספיק נשים נכנסות לעבודות בהייטק.



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?


האתגר הגדול ביותר הניצב בפנינו הוא לשכנע אנשים שהם יכולים לעשות שינוי משמעותי בחיים שלהם. קהל היעד שלנו הוא בין היתר אנשים שיש להם קריירה, אבל הם מרגישים תקועים בקריירה שלא מתגמלת אותם מספיק. לא תמיד אנשים בגילאי 25-35 מאמינים שהם יכולים לעשות שינוי משמעותי בחייהם והמשימה שלנו היא להסביר להם באמצעות השיווק שהם כן יכולים לעשות זאת.



טיפ למתחילים בעולם השיווק
הטיפ הכי גדול הוא שהכל מתחיל ונגמר בהבנה עמוקה של המוצר והלקוח שלכם. המוצר והלקוח תלויים ומשתנים אחד מול השני, כך שאי אפשר להסתכל רק על אחד מהם במנותק מהשני.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


הפעילות של בנק הפועלים בכל הנוגע לאפליקציית ביט מאוד הרשימה אותי. הבנק הראה גם יכולת חשיבה חדשנית ובעיקר יכולות שיווק יוצאות דופן.




השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? במהלך הקריירה נתקלתי ב-3 דמויות שהשפיעו עליי במיוחד: צחי גולדמן מ-OFEK שהיה לי את הכבוד לעבוד איתו, לימד אותי חשיבה אנליטית ואיך לפתור בעיות מורכבות בצורה פשוטה. אדם נוסף שהשפיע עליי הוא גיל עדני, מייסד האקריו, יזם מצליח שממנו למדתי על ראיה לרחוק וריצה קדימה ואיתי בר נחום, מנכ"ל האקריו ישראל, שממנו אני לומד כל יום מחדש איך לחשוב בגדול, איך להציב יעדים מאוד שאפתניים ולעמוד בהם ואיך לנהל אופרציות מורכבות.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: העובדים שלי במחלקת השיווק בהאקריו. אני מרגיש שאני עובד עם המקצוענים הכי גדולים בארץ, כל אחד בתחומו, ואני לומד מהם כל יום.


· לימודים? תואר שני במנהל עסקים עם התמחות כפולה בשיווק ואסטרטגיה מאוניברסיטת ת"א.


· עבודה ראשונה? אחת העבודות הראשונות שלי הייתה חברה לסרטוני תדמית, פרסומות וידיאו והפצה של תכנים באינטרנט שהקמתי עם שותף, עוד לפני ימי פייסבוק, אינסטגרם וואצאפ. שם למדתי הכול מלמטה, החל מחשיבה עסקית, ניהול וגיוס עובדים דרך יסודות השיווק והפרסום ועד המרדף אחרי לקוחות.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? מנהל שיווק טוב צריך להבין את מסע הלקוח, למצוא את נקודות המגע של הלקוח עם המותג ולדעת לנהל את כל הפונקציות שרלוונטיות לאותן נקודות מגע.


· מקור ידע מקצועי שימושי? אני אוהב להתעדכן וללמוד בעיקר דרך העובדים שלי, כך שאני מקפיד לשכור עובדים מומחים בתחומם ומהם אני לומד.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: את רוב הפגישות אני מעדיף לעשות במשרדי האקריו, הודות לקפה המשובח והנוף למתחם הבורסה.


· מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה כרגע.


· חופשה חלומית: אני מאוד אוהב לטייל, והחלום הוא בקרוב לקחת את כל המשפחה לטיול של חודש בארה"ב.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח