Salesforce הציגה שדרוגים לפתרון Customer 360

סיילספורס, פתחה את היום השני של ועידת Dreamforce השנתית בהכרזה על השקת מוצרים חדשים כחלק מפלטפורמת Salesforce Customer 360 הייחודית.
פלטפורמת Salesforce Customer 360 נועדה להעצים את חוויות המשתמש של מנהלי תיקי לקוחות, ומספקת גישה נוחה לכל ממשקי סיילספורס הרלוונטיים בקליק אחד ומציגה את כל המידע והנתונים בממשק יחיד ונוח לשימוש. משתמשי הפלטפורמה יכולים ליצור מאגרי מידע מעודכנים בזמן אמת, המקיפים את כל הנתונים הקשורים ללקוחות, לעובדים ולשותפים. בנוכחותם של 171 אלף משתתפים ומיליוני צופים בוועידת ה-"Dreamforce", סיילספורס הודיעה על מספר תוכנות חדשות שנוספו לפלטפורמה:



  • Customer 360 Data Manager: התוכנה מאפשרת גישה לפרופיל ולנתונים של לקוח במספר מערכות שונות. יכולות ניהול הנתונים מכינות, מתאימות ומעדכנות את הפרופיל של הלקוח ברחבי מגוון מקורות. יכולות החלפת הנתונים מאפשרת למעסיק "לשלוף" את נתוני הלקוח העדכניים בדיוק בזמן הנכון. לדוגמא, כאשר סוכן שירות צריך להוציא רשימה של רכישות קודמות שהלקוח עשה, הוא יוכל להשתמש בשירות זה, בניגוד למאגרי מידע עצומים, מאסיביים ולא יעילים המקשים על התהליך והופכים אותו לאיטי יותר ויקר יותר.

  • Salesforce Identity for Customers: התוכנה מבטיחה שחווית הלקוח תהיה חופשית וקלה יותר, במקום לבצע כניסות מייגעות בכל פעם לאתרים השונים – התוכנה מספקת להם דרך אחת ובטוחה להתחבר לכל אתרי החברה, האפליקציות והמוצרים המחוברים של החברה. תוכנת ה-Identity for Customers תתבצע ע"י אימות דו-גורמי פשוט לשימוש, תגביר את רמות האמון ואבטחת המידע ותאפשר לחברות להשיג תובנות על לקוחותיהן באמצעות ניתוח דרגות מעורבות ושימוש במוצרי החברה.

  • Customer 360 Audiences: התוכנה בונה פרופיל לקוח מאוחד הנוצר ממגוון נתונים ידועים כמו כתובת דוא"ל ובלתי ידועים כמו קבצי עוגיות, מזהי צד-ראשון ועוד, ומספק תובנות מבוססות ניתוח AI. תוכנת ה-Audience Manager חורגת מהיכולות המסורתיות של פלטפורמת נתוני הלקוחות (CDP) ומרחיבה את כוח ה-CRM באמצעות ניהול והפעלה של נתונים בקנה מידה עצום ברחבי מגוון רחב של נקודות ממשק, כמו רשתות חברתיות, אתר החברה ועוד.


  • Privacy and Data Governance: התוכנה מאפשרת לחברות לאסוף ולכבד שימוש בנתוני לקוחות והעדפות פרטיות, כמו כן גם להחיל תוויות סיווג נתונים על כל המידע שנצבר. חברות יכולות להבין בקלות אילו סוגים של נתונים יש להן, באיזה שימושי נתונים הלקוחות נתנו את הסכמתם, וכיצד עדיף ליצור איתם קשר. יכולות אלה מסייעות ללקוחות להתמודד עם רגולציות ותקנות כמו הרגולציה הכללית להגנה על מידע (GDPR) וחוק פרטיות הצרכן בקליפורניה (CCPA) ביחס לממשל נתונים והסכמת לקוחות.


  • MuleSoft's API Community Manager: מיולסופט, המובילה הטכנולוגית שנרכשה לאחרונה ע"י סיילספורס, מתמחה ביצירת פלטפורמות חיבור אפליקציות, נתונים ומכשירים באמצעות ממשק תכנות יישומים (API) ליצירת רשת יישומים גמישה. HSBC, מהבנקים הגדולים בעולם, הודיע כי יתחיל לעבוד עם API Community Manager, באמצעותו יכול לבנות ולהתעסק במערכות API בקלות, ובכך יוכל לטפח שותפויות חדשות ולספק ערך עסקי משותף ולחדשנות מהירה יותר. לדוגמה, ניתן ליישם את ממשק ה-API של HSBC למשכנתאות על אתרי קניית בתים, כך שהצרכנים יוכלו לסנן בתים שעבורם הם אושרו מראש.

אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)
עיצוב ללא שם - 2025-02-02T144746