המרכז להכשרה והשמת עובדים בהייטק האקריו, השיק היום (חמישי), קמפיין חדש לקראת פתיחת הסניף החדש בבאר שבע. הקמפיין, שנעשה כולו על ידי מחלקת השיווק והסטודיו של האקר יו, ללא ספקים חיצוניים, מורכב מתמהיל של קמפיין דיגיטלי ברשתות החברתיות, קמפיין שילוט חוצות, תחנות אוטובוס, אוטובוס וקמפיין רדיו.
הקמפיין הוא בדגש על ההבטחה השיווקית העיקרית של המותג- התחייבות להשמה בסוף הקורס. הקמפיין שמשקף את השינוי שעובר על התלמידים ממצבם התעסוקתי לפני הלימודים לאחריו, הוכן בין היתר על ידי בוגרי האקריו, שהועסקו במחלקת השיווק והסטודיו לאחר הלימודים.
דורון אהרונסון, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב- HackerU, הוסיף "מחלקת השיווק והסטודיו שלנו, נותנת מענה לכל תקציבי השיווק של האקריו בארץ ובעולם בכל מדיה אפשרית, בין אם מדובר מקמפיין רדיו ועד שילוט חוצות. אנחנו דואגים לגייס באופן קבוע למחלקה בוגרים שלנו, מתוך הידיעה שהכנו אותם להיות הטובים בתחומם. בקמפיין הנוכחי, רצינו להראות לתושבי באר שבע והדרום, שתוך חודשים ספורים בלבד, הם יוכלו לעשות שינוי משמעותי בקריירה ולהתקדם עוד צעד בדרך ליעד שלהם."
חברת HackerU היא החברה המובילה בישראל להכשרה והשמת עובדים למקצועות ההייטק. החברה פועלת למעלה מ – 20 שנה בארץ ובעולם ומציעה את מסלולי הלימוד המקצועיים והמקיפים ביותר בשוק, עם התחייבות להשמה בעבודה לאחר גמר הלימודים. מלבד הפעילות ההדרכתית בקמפוסים השונים בארץ ובעולם, החברה מציעה גם שירותי סייבר לחברות וארגונים, ומבצעת שיתופי פעולה אקדמיים וטכנולוגיים עם גורמים נוספים בארץ ובעולם.