חברת Ransys הישראלית, מובילה עולמית בתחום מערכות ניהול סקרים ומשובים בארגונים, מכריזה כי היא ממשיכה לממש את מטרותיה האסטרטגיות לשנה זו ומחזקת את נוכחותה בשוק האירופי, ובדרום-אפריקה באמצעות חתימה על הסכמי שיתופי פעולה עם מפיצים מובילים במדינות היעד. במהלך מחצית השנה האחרונה חתמה Ransys על שורה ארוכה של שיתופי פעולה במטרה להאיץ את פעילותה הגלובלית. בין המפיצים אשר עימם נחתמו הסכמים ניתן למנות את Charter UK הבריטית, הנחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בתחום פתרונות ניהול תלונות ופניות לקוחות ואת חברת Traviata, מהחברות המובילות בבלגיה באינטגרציה של מערכות CRM מבוססות מיקרוסופט. במקביל נחתמו הסכמים עם חברת Catalyst מדרום אפריקה ובמסגרת זו הודיעה החברה לאחרונה על יישום ענק של מערכות Ransys בארגון Old Mutual Healthcare, אחד המובילים בתחום הביטוח. בהולנד פועלת Ransys באמצעות חברת C-motions, אחת החברות הגדולות לייעוץ בתחום ניהול חווית הלקוח בתחום הפיננסי. בעקבות זאת החל יישום המערכת בבנק רובקו. כמו כן, Ransys השלימה חתימת שיתופי פעולה גם בבולגריה באמצעות חברת ההפצה IT COM, בתורכיה עם חברת Enter Pro וכן במזרח הרחוק, עם חברת Tiffany – Ncjallen הסינגפורית. בנורבגיה ובדנמרק פועלת Ransys באמצעות חברת Columbus IT. גיא יוגב, המשנה למנכ"ל Ransys, מסר כי "מהלכים אלה משקפים את החלטת החברה לבסס את Ransys כאחת החברות המובילות בשוק ניהול המשוב הארגוני (EFM) העולמי. ההיענות ושיתוף הפעולה שזכינו להם מצד מפיצים מובילים בעולם בתחום ניהול חווית הלקוח לייצג את פתרונות Ransys היא עדות למובילות והחדשנות של הפתרונות שלנו והיכולת של Ransys לממש את יעדיה הגלובליים." "אנו מזהים מגמה ברורה של חברות וארגונים בעולם המעונינים ליישם פתרונות ניהול משוב לקוחות על מנת להבין טוב יותר את צורכי הלקוח ולהשיג יתרון תחרותי בשוק," מציין אלי מטרה, דירקטור מכירות בינלאומי ב – Ransys. "מגמה זו בהחלט מעניקה גב חזק למאמצי החדירה שלנו לשוק העולמי וכבר באה לידי ביטוי בהתעניינות הרבה שקיבלנו בכנסים מקצועיים בהן השתתפנו השנה. אני מעריך כי עד סוף השנה הנוכחית נכפיל את נוכחנו במדינות שונות באירופה".