מבט לחדשות בנייד: רשות השידור משיקה שירות תוכן ויזואלי בסלולרי בחיוג וידאו רגיל


רשות השידור משיקה היום שירות תוכן סלולרי חדשני ובלעדי, המאפשר צפייה במהדורות החדשות שלה בכל שעות היממה על ידי חיוג בשיחת וידאו למספר כוכבית 11, בעלות של שיחה סלולרית בלבד וללא עלויות גלישה באינטרנט. רשות השידור היא הראשונה המאפשרת לציבור צפייה בחדשות באמצעות חיוג רגיל לטלפון הסלולרי.



במסגרת שירות כוכבית 11 ניתן לצפות במהדורת "מבט", במהדורות החדשות באנגלית ובערבית וכן בתחזית מזג האוויר. בנוסף, ניתן לקבל עדכונים שוטפים מחדר החדשות של "קול ישראל".



השרות החדשני הוא במתכונת VOD מלאה, המאפשרת דילוג קדימה ואחורה בין הכתבות השונות במהדורות החדשות באמצעות מקשי הספרות וכן צפייה חוזרת בכל קטע.



ייחודיותו של השירות החדשני היא בכך שהמשתמש אינו צריך לגלוש לפורטל האינטרנט של המפעיל הסלולרי שלו ולנווט בתפריטי משנה על מנת למצוא את מבוקשו. השירות מאפשר לכל משתמש סלולרי, בחיוג שיחת וידאו רגילה לכוכבית 11, גישה ישירה לתפריט הראשי ובחירה באפשרויות הצפייה על ידי שימוש במקשי הטלפון. כמו כן, מתאפיין השירות בתגובה מהירה לבקשת המשתמש ובחוויית משתמש ברמה גבוהה שטרם נראתה בישראל.



השקת שירות הווידיאו התאפשרה תוך שיתוף פעולה עם כל המפעילות הסלולאריות הפועלות בישראל.



השירות מאפשר צפייה בווידיאו במכשירים סלולריים התומכים בשיחות וידאו (רוב המכשירים ברשתות סלקום ואורנג', ובעוד מספר חודשים יתאפשר גם בפלאפון), והאזנה לאותם תכנים במכשירים שאינם תומכים בשיחות וידאו.



כוכבית 11 של רשות השידור מציבה רף חדש וגבוה באופן משמעותי בתחום אספקת תוכן ויזואלי למשתמשי סלולר. הן מבחינת פשטות השימוש, הן מבחינת חווית המשתמש והן מבחינת השקיפות בנוגע לעלות השימוש (חיוב בזמן אויר על שיחה רגילה בתוך רשת המפעיל הסלולארי). בעלי מכשירים תומכים יוכלו מעתה פשוט לחייג לכוכבית 11 ולצפות בחדשות בכל עת ובכל מקום.



הקמת השירות נעשתה תוך שיתוף פעולה בין מחלקת השיווק של רשות השידור בראשותה של צביה יששכר, לבין חברת אטריקס המתמחה באספקת שירותים מבוססי וידאו על גבי רשתות סלולר.


אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח