· שם החברה: BRICKSTONE – Private Safe Services
· שנת הקמה: 2014
· מספר עובדים: 10
דביר אינדיג בן 40 נשוי + 4 בנים ובת גר יישוב אורנית’’ עורך דין בהכשרתו ומנכ"ל של מספר חברות נדל"ן וחברות אחרות. הקים פרויקטים למסחר ומגורים ברמת השרון ובירושלים. היה בעל זכיונות של רשתות מזון, כרשת סבארו ורשת קפנטו. כמו כן היה זכיין בהקמתה של חברת פרטנר עם 11 סניפים למגזר הדתי ברחבי ישראל, וכיום מייסד ומנכ"ל חברת חדרי הכספות בריקסטון.
· היקף תקציב שיווק: 800 אלף שח בשנה.
· ספקי שיווק : משרד יחסי הציבור וילדר, ואנשי השיווק הדיגיטליים אלי סאסי בתחום ה- SEO, ועידן דניאלס בתחום ה- PPC.
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? הנפקנו לפני 3 חודשים את חברת הבת שלנו בריקסטון ירושלים במהלך שיווקי של חצי מיליון ש"ח. גייסנו 270 משקיעים מהציבור ועוד אלפי לקוחות נאמנים ששמעו עלינו בעקבות קמפיין ההנפקה שעשינו דרך פאנד איט.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
משרד יחסי הציבור של צבי וילדר, על אף גודל המשרד, השרות שאני מקבל שם הוא אישי ומסביב לשעון, אני מרגיש שם כאילו אני הלקוח היחיד, על אף שהם מטפלים במאות גופים גדולים ממני במשק.
טיפ למתחילים בעולם השיווק:
Keep It Simple Stupid
פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
חברת פאנד איט מחד ושגיא ברייטנר (ביט בוקס)פאנד איט היא החברה שבאמצעותה הנפקנו את חברת הבת שתקים את המתחם השני שלנו בירושלים החברה בפאנד איט בעלי מסירות אין קץ. שגיא ברייטנר שימש כמנהל הקמפיין הדיגיטלי, אלוף סושיאל מדיה ברמה הגבוהה ביותר
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ביל גייטס
· עבודה ראשונה? התמחות במשרד עורכי הדין שדות ושות' תחת עו"ד איתן שמואלי שלמדתי ממנו רבות.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? לקלוע בדיוק למטרה. במדיה הנכונה לקהל הנכון עם המסר הנכון.
· מקור ידע מקצועי שימושי : כל ספריו של דן אריאלי, פרופסור אריאלי, נותן פתח מרתק להלך המחשבה (לעיתים הלא רציונאלי) של בני האדם, ונתן לי המון תובנות מעולות לגבי אופן השיווק שלי.
· קפה: בוקה ביהודה מכבי.
· ג'וב חלומותיך: להמשיך למנכ"ל את BRICKSTONE ישראל עד להגעה ליעד, של פריסה כלל ארצית של 10 סניפים.
· חופשה חלומית: קרוז של 11 יום מארגנטינה לאנטרקטיקה וחזרה. כולל טיסות והעברות זה סיפור של כמעט שלושה שבועות. בעזרת השם נמצא לזה זמן מתישהו.