אישיווק השבוע: אורטל ליבלר קדוש, מנהלת שיווק ברד האט

שם החברה: Red Hat (רד האט)


שנת הקמה: 1993


מספר עובדים: 13,400 בעולם, מהם כ- 300 בישראל (מרכז פיתוח וארגון מכירות)



אורטל ליבלר קדוש, מנהלת שיווק רד האט, לישראל יוון וקפריסין, נשואה לעידן ואמא ליובל (בת 7), לירון (בן 5.5) ועומר (בת שנה). בעלת כ-15 שנות ניסיון בעולמות בעולמות תוכן רבים של שיווק – הפקה, פרויקטים, ניהול מותג, שיווק b2c ו-b2b בעולמות הרפואה וההיי-טק – בישראל ובעולם.


נמצאת בתפקידה הנוכחי כבר שנתיים וחצי, כשהיא אחראית לבניית אסטרטגיה השיווקית ויישומה, תוך שילוב יעדים מידיים של הגדלת העסקיות של הסניף המקומי, ותוכניות ארוכות יותר של מיתוג החברה והעובדים. השיווק כולל היבטים של החברה הגלובלית, כדוגמת מודעות למאפייני הקוד הפתוח והתרבות שסובבת אותו.



היקף תקציב שיווק:


כסניף של חברה גלובלית, לצערי אין באפשרותי לחשוף מידע זה.



ספקי שיווק:


אנשים ומחשבים, רני רוגל דורן תקשורת – יח"צ, ניב קנטור – צילום, מוריאל אהרון – עמדות מתוקות לאירועים, דפוס ג׳קי, שרון אלדר – צילום סרטוני מכירה, ומערך המיתוג של רד האט העולמית.



באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?


מהלך שיווקי מוצלח בעיניי הוא כזה שמשיג תוצאות מעבר למצופה, ומייצר סביבו קסם. מבחינתי כנס הלקוחות השנתי של רד האט שנערך לפני כחודש הוא כזה – כנס מורכב, עם הרבה תוכן מקצועי, הפקה ומיתוג. מעבר לעושר טכנולוגי הצלחנו להעביר את החוויה של תרבות רד האט – פתיחות, שקיפות ושיתוף פעולה. חשובה לא פחות היא תחושת גאווה אמתית בקרב עובדות ועובדי הסניף המקומי, ופתיחת דלתות רבות לעסקים.



כחלק משיווק הכנס בנינו קמפיין קידום באמצעות סרטוני הזמנה קצרים, שהציגו זוויות שונות של רד האט ע״י צוות המכירות שלנו, ושלי. הסרטונים הגיעו למעל 9 מיליון צפיות בלינקדאין, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד, ותרמו מאוד בהגעה לקהל יעד איכותי ולחשיפה אדירה. התוצאה הייתה היא שמול תחזית של 800 משתתפים, הגיעו לכנס 1,400 מקצוענים – מספר שיא בכנסי החברה עד היום.


מעבר לאתגר הברור בקידום פרויקט שכזה, הרגע בו הייתי על הבמה אל מול 1,400 משתתפות ומשתתפים, היה עבורי הישג משמעותי בקריירה שלי!



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?


האתגר הגדול ביותר הוא בהרחבת המודעות לחדשנות ולערך הגדול הטמון בפתרונות קוד פתוח לארגונים גדולים ושמרניים. קוד פתוח משמעותו תוכנה שקוד המקור שלה פתוח וחופשי לשימוש. קהילת הפיתוח תורמת לקוד, מה שהופך אותו לאיכותי ובעל ערך. אנו רואים היום את התוצאות המדהימות בהטמעת פתרונות פורצי דרך בעולמות הצבא והביטחון, בנקאות, סטארט-אפים, ממשלה ועוד.



טיפ למתחילים בעולם השיווק:


חשוב להקשיב וללמוד את הצורך, לשתף ברעיונות וליצור אמון והסכמה. ברגע שאלו קורים, יש להתמקד במטרה ולהביא לביצוע הטוב ביותר ללא פשרות. לא לשכוח תמיד לבחון כל פרויקט שבוצע, כדי ללמוד ממנו ולהשתפר בעתיד.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך:


השנה אני מתרשמת מהכוח שיש לפעילויות שיווק המועברות דרך ערוצי תוכן ופרופילים אישיים במדיה החברתית. דוגמאות לכך: ההצלחה המסחררת של מותגי משפחת קרדשיאן, וכן ההצלחה של בלוגרים ומשפיענים ביוטיוב.



השאלון האישי


איזו דמות השפיעה עלייך? המפקד שלי בחיל האויר שהיווה השראה למקצוענות והקרבה, יחד עם השקעה מדהימה במשפחה.



איש שיווק מומלץ שעבדת איתו? נטלי גבאי, סמנכ״לית אירועים באנשים ומחשבים, שמהווה השראה לנחישות, דיוק בפרטים, ומודל של ״שחקן נשמה״!



לימודים? לימודי שיווק במדיה חברתית



עבודה ראשונה? דיילת רישום באירועים



תכונה חשובה למנהל שיווק? חשיבה יצירתית ותשוקה אמיתית לעשייה. חשובה גם היכולת לרתום אנשים להצלחה משותפת.



מקור ידע מקצועי שימושי: אני מאוד מעריכה את השקפותיו של Simon Sinek – סופר ומרצה על מוטיבציה, מנהיגות, הצלחה ואושר.


https://www.youtube.com/user/SimonSinek



בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות: רוב הפגישות נערכות במשרדינו ברעננה. פשוט כי זה יעיל יותר. אבל בהגדרה, כל מקום עם נוף של ים או בקרבה אליו הוא המועדף עליי, כמו ים 7 ובנדיקט בהרצליה, קפה נמרוד בנמל תל אביב.



מהו ג׳וב חלומותייך? התפקיד הנוכחי הוא לחלוטין הגשמת חלום בכל הנוגע לעבודה בחברה גלובלית ואחריות על מספר מדינות. כמישהי ששואפת לכבוש פסגות, מבחינתי חשוב ללכת אחרי האתגר ולא להישאר באזור הנוחות – שווקים חדשים, ניהול צוות, אסטרטגיה שיווקית גלובלית ועוד…



חופשה חלומית:


עם שלושה ילדים, גם נסיעות עבודה הן סוג של חופשה (:

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח