מארקו בטוצ'י, ספוטיפיי: פודקאסטים מייצרים הנעה חזקה לפעולה

מארקו ברטוצ׳י, סמנכ"ל מכירות אירופה בספוטיפיי, הרצה היום לבאי כנס איגוד השיווק אודות תחום האודיו בשוק הגלובלי, והציג כיצד שיווק ללא ויזואלי יכול לשרת מותגים ישראליים. כך לדוגמא הדגיש כי הדגיש כי משתמשים מאזינים לאודיו בממוצע 2.5 שעות ביום. את היתרונות של שיווק זה חיזק מארקו עם הנתונים המציגים את מגמת עלייה המסיבית של תחום האודיו- 76% מכלל האוכלוסייה הגלובלית משתמשים כל חודש בשירותי סטרימינג שונים- את העלייה הזו בשוק שירותי הסטרימינג מארקו חב להתפתחות הטכנולוגיה.


בנוסף, תחום הפודקאסטים תרם רבות להתרחבות שוק האודיו ולצמיחה במספרי האזנות. את תרומתם של הפודקאסטים ניתן לזהות בנתונים- שנת 2015 הסתכמה בכ-50 מיליון מאזינים לפודקאסטים (בארה"ב), כשכבר ב-2018 ניכרת עליה משמעותית, של 25%, בהאזנה לפודקאסטים. לאחרונה, ניתן לזהות מגמה עולה של תחום הפרסום בפודקאסטים. שכן מדובר בפלטפורמה אטרקטיבית במיוחד- 81% מהמאזינים לפודקאסטים הונעו לפעולה לאחר שהאזינו לפרסומת שהושמעה במסגרת האזנה. נתון הממחיש את כוח העצום שיש לשיווק לא ויזואלי.


פרסום באודיו ממלא באופן טבעי תפקיד בולט בהתפתחות זו. אחת ממטרותיה של ספוטיפיי היא להציג בפני מותגים דרכים יצירתיות להשתמש גם באפשרויות של האודיו הדיגיטלי בתמהיל התקשורתי. לטענתו של מארקו, "מותגים צריכים ליצור נקודות מפגש עם הצרכן גם על גבי בפלטפורמות אלו ולפתח מסרים המבוססים שמע בלבד, שכן לשיווק מסוג זה יש יכולות עצומות – Hearing is believing״.

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח