מארקו ברטוצ׳י, סמנכ"ל מכירות אירופה בספוטיפיי, הרצה היום לבאי כנס איגוד השיווק אודות תחום האודיו בשוק הגלובלי, והציג כיצד שיווק ללא ויזואלי יכול לשרת מותגים ישראליים. כך לדוגמא הדגיש כי הדגיש כי משתמשים מאזינים לאודיו בממוצע 2.5 שעות ביום. את היתרונות של שיווק זה חיזק מארקו עם הנתונים המציגים את מגמת עלייה המסיבית של תחום האודיו- 76% מכלל האוכלוסייה הגלובלית משתמשים כל חודש בשירותי סטרימינג שונים- את העלייה הזו בשוק שירותי הסטרימינג מארקו חב להתפתחות הטכנולוגיה.
בנוסף, תחום הפודקאסטים תרם רבות להתרחבות שוק האודיו ולצמיחה במספרי האזנות. את תרומתם של הפודקאסטים ניתן לזהות בנתונים- שנת 2015 הסתכמה בכ-50 מיליון מאזינים לפודקאסטים (בארה"ב), כשכבר ב-2018 ניכרת עליה משמעותית, של 25%, בהאזנה לפודקאסטים. לאחרונה, ניתן לזהות מגמה עולה של תחום הפרסום בפודקאסטים. שכן מדובר בפלטפורמה אטרקטיבית במיוחד- 81% מהמאזינים לפודקאסטים הונעו לפעולה לאחר שהאזינו לפרסומת שהושמעה במסגרת האזנה. נתון הממחיש את כוח העצום שיש לשיווק לא ויזואלי.
פרסום באודיו ממלא באופן טבעי תפקיד בולט בהתפתחות זו. אחת ממטרותיה של ספוטיפיי היא להציג בפני מותגים דרכים יצירתיות להשתמש גם באפשרויות של האודיו הדיגיטלי בתמהיל התקשורתי. לטענתו של מארקו, "מותגים צריכים ליצור נקודות מפגש עם הצרכן גם על גבי בפלטפורמות אלו ולפתח מסרים המבוססים שמע בלבד, שכן לשיווק מסוג זה יש יכולות עצומות – Hearing is believing״.