· שם איש השיווק ותפקיד: אדי גנדלמן, מנהל פעילות ANKER בישראל
· שם החברה: ANKER
· שנת הקמה: 2011
· מספר עובדים: 1,300 עובדים ברחבי העולם
אדי גנדלמן שימש במהלך 18 השנים האחרונות כמנהל פעילות ADATA בישראל וכמנהל פיתוח עסקי וחבר הנהלה במספר חברות הפצה מובילות בשוק הישראלי. כמנהל פעילות ANKER Innovations בישראל, אחראי לבניית האסטרטגיה והיעדים העסקיים של הסניף הישראלי (הוספת מפיצים איכותיים, פעילות שיווקית, חיזוק המותג ועוד) בהתאם לרוח החברה הבינלאומית והתאמתה לישראל. הוא בעל תואר B.A במנהל עסקים עם התמחות בתקשורת מאוניברסיטת Champlain שבמדינת ורמונט, ארצות הברית. אדי חובב טכנולוגיה וגאדג'טים ועוקב באדיקות אחרי מגמות טכנולוגיות שמשפיעות וישפיעו עלינו בחיי היומיום.
ספקי שיווק: אולמדיה – יח"צ
· באיזה מהלך שיווקי שעשית במהלך הקריירה אתה גאה במיוחד?
בתפקידי הקודם כמנהל פעילות ADATA בישראל, ביצעתי שינוי אסטרטגי במפת המפיצים והחדירה לשוק המקומי, כתוצאה מכך הפעילות גדלה והתרחבה משמעותית.
· טיפ למתחילים בעולם השיווק והמכירות:
תתחברו למותג "שלכם", תאמינו בו ותתייחסו אליו כשלכם.
· פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אמאזון וטסלה מדהימות אותי כל פעם מחדש
· השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? אילון מאסק
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אולמדיה, חבר'ה מקצוענים
· לימודים? B.A Champlain College, Vermont, USA
· עבודה ראשונה? מכירות ושירות בחברת סלקום
· תכונה חשובה למנהל שיווק? עדכניות וחדשנות, לצאת מאזור הנוחות.
· מקור ידע מקצועי שימושי? לינקדאין, קבוצות טכנולוגיה שונות בפייסבוק, פודקאסטים טכנולוגיים
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: כל מקום עם אווירה נעימה וקפה טוב עושים את העבודה
· מהו ג'וב חלומותיך? תפקיד בחברה בינלאומית כפי שיש לי כיום בחברת ANKER , תפקיד שמהווה אתגר מקצועי ואישי כאחד.
· חופשה חלומית: יערות הגשם והחופים של קוסטה ריקה, טיול סובב יפן ומקומות אקזוטיים שטרם ביקרתי.