מרצדס הוא מותג הרכב החזק ביותר

מדד המותגים הפיננסי ה- Global Brand Finance 500דירג את מרצדס בנץ כמותג הרכב המוביל בעולם בשווי שוק לשנת 2020. מרצדס ממוקמת במקום ה-11 הכללי עם עלייה של 2 מקומות ביחס לשנה החולפת (13) ועוקפת מותגים כללים כדוגמת AT&T, Youtube, קוקה קולה ועוד.




מרצדס בנץ הצליחה להגדיל את שווי המותג שלה ל-65 מיליארד דולר (עלייה של 7.8% משנת 2019) ונחשבת כמותג ה-B2Cבעל השווי הגבוהה ביותר באירופה. בנוסף לקידום המותג והעלייה במכירות, אפיון סימני ההיכר של מרצדס כמותג פרמיום איכותי וחדשני היו הגורמים המכריעים בעלייתו בדירוג הכללי.



זו הייתה גם שנה טובה לקבוצת מיצובישי שהציגה גידול של 42%.



במקום הראשון נמצאת אמזון עם שווי שוק של 220 מיליארד דולר, במקום השני גוגל עם שווי של 159 מיליארד ובמקום השלישי אפל עם שווי של 140 מיליארד דולר ואילו פייסבוק נמצאת במקום השביעי עם שווי של 79 מיליארד.



המותג שהציג את הזינוק הכי גדול בשווי הוא טסלה של אילון מאסק, גידול של 65%, ולאחר מכן אינסטגרם שהוסיף 58%.


המותגים שניזוקו השנה כוללים את מנוע החיפוש הסיני ביידו (-54%), אובר (32%), NVIDIA עם ירידה של 31%, ובואינג שצנחה ב- 29%.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג