דאב משיק סדרת מוצרים חדשה הפונה לקהל יעד צעיר

לאור הצלחת סדרת דאב Fresh Touch הרעננה, המכילה מלפפונים ותה ירוק אשר הושקה לפני כשנה במספר קטגוריות בתחום הטיפוח, מרחיבה יוניליוור את הסדרה במטרה לחזק את הפניה אל קהל יעד צעיר של בחורות בשנות העשרים לחייהן. הסדרה מציעה מוצרים בריחות מרעננים ובמראה מבודל ושונה. בהשקת הסדרה, אשר תלווה בקמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט ייחודית, השקיעה החברה כ- 2 מליון ₪.



דאב המוביל ומזוהה על ידי אג'נדת "האישה האמיתית" פנה עד כה לקהל יעד רחב של נשים בגילאים שונים.


בעקבות הצלחת סדרת המלפפונים ותה ירוק- אשר הוסיפה לסדרת המוצרים של דאב גוון רענן, החליטה החברה לפנות באופן ממוקד לקהל יעד של נשים בשנות העשרים של חייהן ולהציע להן סדרת מוצרים ייעודית, רעננה ומבודלת.



הפניה לקהל היעד הצעיר באה על רקע התובנה שעלתה ממחקרים, כי נשים בשנות ה- 20 לחייהן אינם מצליחות ליהנות מגילן, גיל שבדיעבד יתייחסו אליו כשנים היפות ביותר שלהן, זאת בשל הלחצים והצפיות שהן מעמיסות על עצמן (למצוא בעל, לכבוש את שוק העבודה, להסתדר באופן עצמאי וכד').



תקופה זו מכונה בשפה המקצועית "משבר רבע החיים". משבר זה מאופיין בתחושות פנימיות של קושי בעקבות צורך להתמודד עם אתגרים רבים כדוגמת קריירה, זוגיות ועצמאות. מנקודת מוצא זו לקח על עצמו דאב להציב בפני בחורות אלה "תמרור עצור" המזמין את הבנות לראות שלמעשה אלה הן השנים היפות של החיים ולהציע להן הפסקת התרעננות.



כתמיכה במהלך הקימה דאב, באמצעות משרד הפרסום מקאן דיגיטל, אתר אינטרנט שכתובתו www.gofresh.co.il המזמין בחורות לקחת לעצמן פסק זמן ממרוץ החיים ולהגשים לעצמן חלום קטן. האתר מציע לקהל הנשים לעצור לרגע ולחשוב "מה תמיד אמרת שתעשי בשביל עצמך ואיכשהו לא הספקת", לקבוע לעצמן תאריך יעד להגשמת החלום ולהיעזר בחברות כדי להגיע ליעד. הפעילות תכלול תזכורות ו"עונשים" שכל אשה תמלא למקרה שלא תעמוד בהבטחתה לעצמה ולחברותיה. כמו כן יציע האתר שוברי הנחה על מגוון פעילויות כדוגמת צניחה חופשית, טיפוס על קיר, טיסות לחו"ל ועוד.



רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "דאב הינו מותג ותיק הפונה לנשים באשר הן. יחד עם זאת, לעיתים נתפס על ידי הנשים הצעירות כקלאסי ואיכותי אך מתאים לנשים מבוגרות יותר. בעקבות הצלחת סדרת המלפפונים ותה ירוק הוחלט בחברה ליצור סדרה מבודלת, רעננה, אשר תפנה לקהל יעד של בחורות צעירות תוך שהיא מתייחסת לצרכיהן הספציפיים. אנו בטוחים כי השקת הסדרה החדשה תמשיך בחיזוק מעמדו של דאב כמותג מוביל ותגביר את האהדה אליו בקרב בחורות צעירות יותר, אשר מוצעים להן עתה מוצרים המותאמים לצרכיהן תוך התייחסות לתחושות אותן הן חוות בגילאים אלה, כל זאת בשפה עדכנית, מיוחדת ושונה."


השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות חברת הפרסום מקאן דיגיטל אשר יעלה בערוצים 210,24 ובערוצים הרוסים למשך 3 שבועות.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח