נתוני סקר TGI בוגרים גל 1 2008 (המשקף את התקופה –יולי 2007-יוני 2008), שפורסמו היום, מצביעים על המשך עליה חדה בחשיפה לעיתון היומי "ישראל היום" המעמידה אותו במקום השני בדירוג ,עם רמת חשיפה יומית ממוצעת של מעל 20% (ינואר-יוני 2008).
כתוצאה מהתחזקותו של ישראל היום ,המופץ חינם ובדרך זו פונה בחלקו לציבור שלא נהג לרכוש/לקרוא עיתון יומי לא נצפה שינוי מהותי ברמה של סך כל הקריאה בעיתונים יומיים בתקופה האחרונה, בניגוד למגמה של ירידה בקריאת עיתונים יומיים שאופיינה בשנים הקודמות.
סך כל הקריאה או הכיסוי (reach) היומי של 5 העיתונים הארציים היומיים (ידיעות ,ישראל היום, מעריב , הארץ , גלובס) במחצית הראשונה של 2008 (ינואר-יוני 2008) עומדת על 58.0% (בנטרול חפיפה). לעומת החציון שלפניו (יולי-דצמבר 2007) אשר בו עמד הכיסוי היומי על 57.7%
לעומת זאת הכניסה של עיתונים יומיים חדשים כגון "TheMarker" כעיתון עצמאי, "24 דקות" ו- "פוסט" העלתה במעט את סך כל הקריאה ורמת סך כל הקריאה הכולל עיתונים אלו עומדת היום על 59.1%.
סך כל הקריאה בארבעת העיתונים הארציים ה"וותיקים" (ידיעות, מעריב, הארץ וגלובס) בין אותן תקופות ירדה בכ-2% מ-52.2% ביולי-דצמבר 2007 ל-50.1% בינואר-יוני 2008.
סך כל ההאזנה לרדיו נשארת יציבה בין שתי התקופות האחרונות ועומדת כיום (ינואר-יוני 2008) על 75.4% ביום חול ממוצע לעומת 75.9% בתקופה הקודמת (יולי-דצמבר 2007).