אלקטרה מוצרי צריכה ישראל מקימה חטיבה חדשה שתתמחה בפיתוח עסקי

לראשונה, אלקטרה מוצרי צריכה ישראל מקימה חטיבה חדשה שתתמחה בפיתוח עסקי. פבלו מלכסון מי ששמש בתפקיד מנהל חטיבת הסחר בחברה התמנה לסמנכ"ל הראשון לפיתוח עסקי.



במסגרת התפקיד החדש, כסמנכ"ל הפיתוח העסקי יהיה מלכסון אחראי על הרחבת והעמקת פעילות החברה בענף מוצרי החשמל הביתיים וכן באיתור הזדמנויות והובלתן עד למימושן במסגרת הפעילות השוטפת של החברה.



פבלו מלכסון (59) בעל תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה, משמש מזה 12 שנה בתפקיד מנהל חטיבת הסחר המרכזת את יבוא, שיווק ומכירות מותגי אלקטרה, פיליפס, מילה, ליבהר וסאוטר.



מלכסון, מותיקי ענף החשמל ואלקטרוניקה בישראל,בצע מספר תפקידים בכירים כמנהל כללי של חברות מובילות.


בין הישגיו הבולטים – ההצלחה של סאניו בישראל בשנות ה-80 תחת הסיסמא – "האינשטיין של יפן".



יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ישראל ציין: "לפבלו ידע רב וניסיון עשיר המלווה בהיכרות מעמיקה ביותר עם החברה ועם ספקים וגורמים בענף החשמל ובענפים נוספים בארץ ובחו"ל. אין לי ספק שאין ראוי ממנו, כאיש מקצוע וכחבר לעבודה, להיות הראשון לסייע ולהוביל את החברה לאתגרים חדשים גם במוצרי צריכה וגם בתחומי הפעילות הקמעונאית".

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף