גילי כהן, המייסד והבעלים של HOLYLION GROUP בשיתוף קבוצת משקיעים נוספים, מקים בימים אלו פירמת יח"צ בשםHLC -HOLYLION CAPITAL אשר תרכוש משרדי יח"צ ודיגיטל.
הפירמה כבר מנהלת משא ומתן עם מספר גופים והיא מתעתדת לרכוש חמישה עד שבעה משרדים מובילים מתחומים שונים. המשרדים שירכשו ינוהלו ע"י מקימיהם, שיזכו להסכם ניהול ולנתח ברווחים. כמו כן, הפירמה מחפשת להשקיע בסאטרטאפים סינרגטיים לתחום היח"צ והדיגיטל .
על פי המודל של הפירמה, המשרדים שירכשו ימשיכו להיקרא על שם מקימיהם ואליו תצטרף שם הפירמה- HLC.
"כהן:שוק ה-PR בישראל מיושן לעומת מה שקורה היום בעולם והוא מורכב בעיקר ממשרדים בינוניים המבוססים על הקשרים והיכולות האישיות של הבעלים- שהם אולי טאלנטים אך בעלי יכולת התרחבות מוגבלת. מגמות הדאטה והדיגיטל אליהם צועד שוק היח"צ העולמי, אינם מפותחים בישראל בצורה מספקת ומעבר לכך, לא קיימת בשוק הישראלי פירמה גדולה המסוגלת להעניק גב כלכלי לחדשנות טכנולוגית, תמיכה במשאבי אנוש, פיתוח עסקי וניהול מקצועני בדומה לחברות ציבוריות. אנו עובדים על המודל כבר כמה חודשים, אך אין ספק כי משבר הקורונה מעצים את הצורך במודל כזה והקדים את יציאתנו לשוק."
כהן, שהיה שותף וממייסדי חברת G GROUP, נחשב בעבר לדור הצעיר והבועט של משרדי היח"צ בישראל. בתוך שנים ספורות משרד היח"צ בניהולו- 'גלעד תדמית' מקבוצת G GROUP הפך לאחד מחברות היח"צ והיה מהמשרדים הראשונים שפתחו מחלקות שונות עבור קשרי סלבס, בלוגרים, מחלקת סושייל וניהול משברים.
כהן, יו"ר G GROUP לשעבר, פרש לפני כשנה וחצי כהן מהשותפות עם ג.יפית, איל גרינברג ומשפחת לובושיץ והקים את BRAINHUB, סוכנות מיתוג ואסטרטגיה במודל היברידי, הפועלת באמצעות ספקים-שותפים (Affiliate Partners) מתוך תפיסה כי עולם הפרסום והיח"צ הופכים להיות תחרותיים מאוד, התקציבים הולכים וקטנים, והמדיומים משתנים, דבר המצריך חשיבה מחודשת ומעבר למודלים עסקיים רזים יותר, יעילים יותר ובעלי יתרון מובחן.
לדברי כהן, הכול מתחיל באסטרטגיה ולכן הלב ועיקר העיסוק של החברה שהקים הוא מחקר ואסטרטגיה הנפרסת לכיוונים שונים והיא הלב והמרכז של הקבוצה שהקים.
את אתגרי התחום בימי אלו מסכם כהן: "משבר הקורנה ייעניק לגיטימציה למשרדים קטנים ואף כאלה שבעבר היו בינוניים וחלמו לפרוץ קדימה, לצמצם עלויות, להתכווץ ולעבוד מהבית דרך שירותי ענן וזה יעניק להם יכולת להמשיך לשרוד ואולי אף להרוויח. אך מאידך, זה יצמצם עוד יותר את יכולת ההתרחבות שלהם ויותיר אותם במלחמה מתמדת בשיווק ובגבייה. המשרדים הגדולים גם כן הצטמצמו בהיקף הפעילות שלהם והפכו למשרדים בינוניים, ורובם עומדים על סף הרווחיות הכלכלית ובמקרים רבים-אף גרוע מכך. אני מאמין שבעתיד הקרוב, על מנת לשרוד בתחום, צריך יהיה לבחור באחת משתי האסטרטגיות – קרי, להיות קטן מאוד, זריז ויעיל ולהשתמש במיקור חוץ ובפרילנסרים, או להיות גדול מאוד ולהיות גוף שיודע לייצר מחזור גדול- שיכול להיות כלכלי מאוד גם בשולי רווח נמוכים, שמסוגל למכור שירותים נוספים בתוך הבית ומאפשר איגום משאבים, העצמה וניהול מדוייק ומקצועי יותר."
HolyLion Capital (HLC) תהיה חלק מקבוצת האחזקות HolyLion Group שמחזיקה את סוכנות הפרסום, המיתוג והאסטרטגיה BRAINHUB, את Two be Talent – סוכנות פיתוח עסקי לטאלנטים בשותפות עם מתן סימן טוב המייצגת בפן המסחרי בין היתר את כוכבה הצעיר של מכבי תל אביב דני אבדיה, את כוכב ה-NBA אמרה סטודמאייר, את ליאור נרקיס ועוד.. את המיזם לחקר בינה מלאכותית "NEOMANIX (בשיתוף מכון מחקר ודוקטורים מתחום הרבוטיקה), ואת HolyLion Real Estate, שהיא חברה לשיווק ומכירות נדל"ן, המשווקת בימים אלה מאות יחידות דיור בארץ ובחו"ל.