חברת המחקר InterSight, אשר מבצעת מעקב אחרי קמפיינים פרסומיים באמצעות מערכת e-Rate, ערכה בדיקה ראשונה של השוואת אפקטיביות פרסום במהלך שעות היממה, ביחס למספר גולשים באתרים. מתוך הנתונים עולה כי בין השעות 15-19 אחוז ההקלקות גבוה יותר מאשר בשעות אחרות. נתונים אלה באין בניגוד לתפיסה הרווחת כי שעות הפריים טיים באינטרנט הן בין אחת עשרה בבוקר לאחת בצהריים.
לדברי איתי אוליניק, מנכ"ל חברת המחקר InterSight: "הנתונים החדשים יאפשרו למפרסמים וחברות פרסום באינטרנט שעובדות עם מערכת eRate לבנות פריסת מדיה טובה יותר ולבחון את האפקטיביות שלה בפועל . מהנתונים עולה כי שיעור ההקלקה בסוף בין השעות שלוש אחר הצהריים לשבע בערב גבוה פי חמישה משיעור ההקלקה בין השעות שלוש בלילה עד שבע בבוקר".
השוואת נתוני ההקלקה של אמצע השבוע לסופו מראה כי בסופ"ש האפקטיביות של הבאנרים גבוהה יותר בין השעות תשע בבוקר לשבע בערב, לעומת ימי חול, בהם האפקטיביות המקסימלית היא בין השעות שלוש אחר הצהריים לשבע בערב.
אוליניק מוסיף כי להערכתו "הסבר אפשרי לאפקטיביות הגבוהה של הקמפיינים בין השעות 15-19 טמון בהרגלי הגלישה של בני הנוער שחוזרים בשעות הללו מבתי הספר ומפגינים נכונות גבוהה יותר להלקלה על פרסומות" .
חברת InterSight מספקת שירותי מחקר ומדידה באינטרנט לצד מחקרים טלפוניים ופנים אל פנים "סטנדרטיים". החברה משלבת חדשנות טכנולוגית ומחקרית עם הניסיון המקצועי רב השנים של חברת שילוב.
מערכת eRate היא שירות שמוצע למשרדי אינטראקטיב, מפרסמים ואתרים ומאפשרת להם לבצע בקרה על אפקטיביות הקמפיינים שהם מבצעים.